"Hunnit klart." Hemska tanke....om jag blir klar med Sinn så måste jag ju lära mig nått nytt, jobbit....Lite samma här. Rädd att märket ska bli mer hypat och att priserna drar iväg innan jag ”hunnit klart”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Hunnit klart." Hemska tanke....om jag blir klar med Sinn så måste jag ju lära mig nått nytt, jobbit....Lite samma här. Rädd att märket ska bli mer hypat och att priserna drar iväg innan jag ”hunnit klart”
Har en bra bit kvar tänker jag."Hunnit klart." Hemska tanke....om jag blir klar med Sinn så måste jag ju lära mig nått nytt, jobbit....
Du får be @vanman om hjälp.. .Fan, focus var det ja.....
Tuktade RS sailstrap i går med två timmars krattning och gräsklippning. Toppade med ett gympass och dusch. Jag är jäkligt nöjd med hur bandet formats redan. Stabilt är det också, funkar bra med tyngre klocka. Rekommenderas. Men inte för veklingaaar (skojjade bara).Har funderat på dom, men varit orolig för styvhet bla. Dom ”gamla” från Zuludiver var ju så himla bra, man borde ha köpt på sig…. Får se om du kan få det att mjukna!
Du har säkert rätt. Finns ett nyhetens behag. När det svalnat, postar man inte lika mycket, speciellt om klockan hamnar i rotation med ett gäng annat. Eller så hamnar klockan i lådans mörker alldeles för länge.Har ni tänkt på hur aktiviteten i tråden varierar. Nyss var det många färgglada 556or. De är nästan helt osynliga i tråden. Nu är det mest de ”vanliga” modellerna.
För ett år sedan såg jag många klassik. De är också rätt sällsynta nu.
Det enda av de grejorna som lät någorlunda vettigt var väl duschen.Tuktade RS sailstrap i går med två timmars krattning och gräsklippning. Toppade med ett gympass och dusch. Jag är jäkligt nöjd med hur bandet formats redan. Stabilt är det också, funkar bra med tyngre klocka. Rekommenderas. Men inte för veklingaaar (skojjade bara).
Håller med, det enda normala och beprövade.Det enda av de grejorna som lät någorlunda vettigt var väl duschen.
Skickar nog mina band till @KlockTotte om det ska vara så jäkla krångligt
Dessutom tror jag att frugan undrat vad fasen som hänt om jag skulle grävt fram motorgräsklipparen, krattat löv och sedan åkt till ett Gym(?!) av alla ställen.Håller med, det enda normala och beprövade.
Frugan andades ut. - Nöta in band? Vilken tur. Jag trodde du blivit galen på riktigt.Dessutom tror jag att frugan undrat vad fasen som hänt om jag skulle grävt fram motorgräsklipparen, krattat löv och sedan åkt till ett Gym(?!) av alla ställen.
Hade jag sagt att det handlar om att nöta ett nytt band hade hon antagligen ringt psyk
4 okt Kanylballe mä Kofferts dag!
Tjöööööp!!!!Testar lite Sinn. Aldrig ägt en men blir inte mindre sugen av denna.
Testar lite Sinn. Aldrig ägt en men blir inte mindre sugen av denna.
Absolut kjöööp!! med sms lån kan man bygga upp en hel SINN samlingTjöööööp!!!!
Tjöööööp!!!!
Hahaha! Var sjukt nära på att slå till men av någon anledning hade jag helt plötsligt ett uns av impulskontroll. Vet inte när det hände senast Slutar väl med att jag köper en ändå..Absolut kjöööp!! med sms lån kan man bygga upp en hel SINN samling
Jag hadde impulskontroll i ca 5 minuter innan jag köpte första.. nu är det 11..Hahaha! Var sjukt nära på att slå till men av någon anledning hade jag helt plötsligt ett uns av impulskontroll. Vet inte när det hände senast Slutar väl med att jag köper en ändå..
Gör inte sådär, jag sms-lånade ju direktNyheter!
jag drömmer lite
Kul, inte sett - mjukt?Nytt gummi från watchwear, älskar denna kombo