Det hade nig verkligen kunna vara något, men ska njuta av Sinns härligt tooliga länkar ett tag till innan det blir gummiGrönt gummi på den skulle vara fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det hade nig verkligen kunna vara något, men ska njuta av Sinns härligt tooliga länkar ett tag till innan det blir gummiGrönt gummi på den skulle vara fint!
Vad jag räknat så kommer jag och @Skägglurk(?)(men på olika tider), är det någon annan som tänker bevista det hela?Bästa Sinnister,
Till er som ännu inte bokat in er till Oktoberfesten 25 oktober, glöm inte att boka in dig nu, tillsammans med en vän kanske.
En arbetskompis har skaffat en ny klocka av annat märke. Här bredvid EZM13.1. Inte helt olika till storlek och utseendet( nåja ).
Kamerafokus kanske hamnade på hans klocka. Lädret på hans är originalmontaget. Ingen ordning .Det är två snygga klockor!
Två dykare på läder.
Är det en synvilla men hans ser ut att ha skarpare kontraster?
Går dåligt också! FEL DATUM!Kamerafokus kanske hamnade på hans klocka. Lädret på hans är originalmontaget. Ingen ordning .
JoVad jag räknat så kommer jag och @Skägglurk(?)(men på olika tider), är det någon annan som tänker bevista det hela?
Det var väl faan vad du klagar!Går dåligt också! FEL DATUM!
En arbetskompis har skaffat en ny klocka av annat märke. Här bredvid EZM13.1. Inte helt olika till storlek och utseendet( nåja ).
Bra inkörsport till tyngre missbrukEn arbetskompis har skaffat en ny klocka av annat märke. Här bredvid EZM13.1. Inte helt olika till storlek och utseendet( nåja ).
Men den doftar gott!Gav mig ett försök att putsa glaset med munskölj idag, men det blev faktiskt ingen vidare skillnad.
Före:
Efter:
Som man kan se finns det fortfarande kvar en massa repor i AR-coating, trots frenetiskt putsande. Den mest irreterande är cirkeln som sträcker sig mellan kl 1 och kl 2… Tycker den fortfarande lätt enkelt blir kladdig också.
Några andra tips eller är det bara att försöka blunda när ljuset lägger sig sådär i ”fel” vinkel?
Kämpa! Du kommer tebax - och tråden finns kvar!Varit borta från tråden ett tag pga en ordentlig dipp i intresset. Tänkte idag att jag skulle ta på mig en "riktig" klocka igen (har bara burit G-shocks sista tiden) men det var inte skoj idag heller. Tillbaka till avbytarbänken I guess.
Tack för tips, då ska jag testa med microfiberduk iställetMen den doftar gott!
Microduk- inget annat.
Och så jobba på i 20 minuter.
Jag körde hårt på min, typ 20 minuter, och den är verkligen inte "kladdig" längre.Tack för tips, då ska jag testa med microfiberduk istället
Då finns det ännu hopp för min med!Jag körde hårt på min, typ 20 minuter, och den är verkligen inte "kladdig" längre.
Ändå skumt att den låg både på tradera och blockeyDen blev billig
Med tanke på att modellen annonseras för det dubbla på C24 (även om slutpriserna kanske är annorlunda) så verkar det lite märkligt.Ändå skumt att den låg både på tradera och blockey
För dyr iaf.....Den blev billig
Äntligen! Vad roligtHemma hos husse igen. Inget bling här inte!