Gå förbi dem bara - ingen vågar käfta.Jag, hojen, UX och Donkenkö….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gå förbi dem bara - ingen vågar käfta.Jag, hojen, UX och Donkenkö….
Vilken skärpa på bilden!Hemma hos husse igen. Inget bling här inte!
Tror det är betydligt fler på visining 2, min gissning är relativt lugnt vid 15 när dom öppnar iallafall.jag ska på första visningen den 25 tror ni man kan förvänta sig mycket folk där
Bästa ”omdömet” jag fått, av kollega, på UX:en:Gå förbi dem bara - ingen vågar käfta.
Denna är bra.Kopp te med 144an.
Solklart klockan som fått mest tid och kärlek sen den trillade in genom dörren. Har nästan lite dåligt samvete gentemot resten av lådan.Denna är bra.
Okalaka= @perhog !! Solklart ju.Någon fyndade en blå 556:a idag….tyvärr inte jag. Hoppas det var någon i tråden.
Snyggt! En annan är just nu typ OWG med annat märke, ska se om lite bandbyten får mig tebax på Sinn-tankarna…Morgonmöte. Känner att jag håller på att bli OWG
Blir skärpning i helgen, har ju fler Sinn som behöver handledstid
Den är väldig fin.OWG? OMG!!
Ska ut och busa lite med ”grabbarna” i Göteborg om några timmar. Då behövs läsbarheten hos en field watch.
Skojar du, skulle jag köpa en klocka utan kronograf?Okalaka= @perhog !! Solklart ju.
Kronografdelen är väl en detalj, den stora missen är väl att plasten är borta???Skojar du, skulle jag köpa en klocka utan kronograf?
Säljare med 0 referenser på Tradera. Undrar om klockan verkligen hamnar hos den som vann budgivningen..Någon fyndade en blå 556:a idag….tyvärr inte jag. Hoppas det var någon i tråden.
Precis min tanke, kändes inte rätt i magen och alla varningsklockor klingar!Säljare med 0 referenser på Tradera. Undrar om klockan verkligen hamnar hos den som vann budgivningen..
Ligger fortfarande ute på blocket för 20k.....Precis min tanke, kändes inte rätt i magen och alla varningsklockor klingar!
Så kan det absolut vara. Trist isf…Säljare med 0 referenser på Tradera. Undrar om klockan verkligen hamnar hos den som vann budgivningen..
Korven ser god utOptimalt sällskap ikväll, dvs Sinn
Godmorgon. Gym kl7 en lördag? Respekt!God morgon!!
VansinneGodmorgon. Gym kl7 en lördag? Respekt!