Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
kul!
Ja, det skulle jag säga, är detta nått för @perhog månne? Lär krävas tysk bulvan för att beställa…kul!
Visst har timme ch minutvisarna ny design eller?
Jag gillar den!
Även priset känns rimligt.Ja, det skulle jag säga, är detta nått för @perhog månne? Lär krävas tysk bulvan för att beställa…
Ja, inte oskäligt alls.Även priset känns rimligt.
Tycker verkligen det är märkligt att de inte har en panda eller reversed panda 103 modell i ordinarie sortiment.
Du borde kunna låna den från din vanliga 103?Ja, inte oskäligt alls.
Blev clean utan datum. Jag gillar inte riktigt 1-12 vridringen, ser hellre 60 minuters men ingen dealbreaker
Antar det verkar vara plexiDu borde kunna låna den från din vanliga 103?
Känns lyckad. Nodate och 1-12 index på vridringen är på plussidan för min del. Förvånad om någon av 200 blir kvar särskilt länge.
Vem var det som hade tysklandsbulvan? @Dr. D ?Känns lyckad. Nodate och 1-12 index på vridringen är på plussidan för min del. Förvånad om någon av 200 blir kvar särskilt länge.
Det går nog att ordna.Vem var det som hade tysklandsbulvan? @Dr. D ?
Jag passar, det är ju en kronograf och dessutom inte destro, men snygg är den! Men jag tänker att det kanske finns någon annan i tråden som villhöver en sådan… Chronosmodellerna säljs ju enbart inom …Det går nog att ordna.
Nja... en billig efterapning av SINN 4ATM. Det har gått inflation i Sinns specialutgåvor.Ja, det skulle jag säga, är detta nått för @perhog månne? Lär krävas tysk bulvan för att beställa…
Kan hålla med om att det är en re-issue av 4ATM. Men billig? Tycker det är en rätt bra kopia.Nja... en billig efterapning av SINN 4ATM. Det har gått inflation i Sinns specialutgåvor.
Sinn 4ATM var en jaeger 4ATM med manuellt verk och av helt annan kvallite. Dessa modelelr är för övrigt efterapningar av 6263 Paul Newman modellen.Kan hålla med om att det är en re-issue av 4ATM. Men billig? Tycker det är en rätt bra kopia.
Nja... en billig efterapning av SINN 4ATM. Det har gått inflation i Sinns specialutgåvor.
Kan hålla med om att det är en re-issue av 4ATM. Men billig? Tycker det är en rätt bra kopia.
Du är bara bitter och gammalSinn 4ATM var en jaeger 4ATM med manuellt verk och av helt annan kvallite. Dessa modelelr är för övrigt efterapningar av 6263 Paul Newman modellen.
Vist är det kul att sin gör en ny variant men men, det börjar bli för många varaianter. Börjar tappa intressset för Sinn.
Det är omöjligt att vara bitter med n 6263 i klocklådan. Åldern kan jag inget göra åtDu är bara bitter och gammal
120 papper??Jag skrev i tråden för ett tag sen att jag höll på att ta bort krackelerad yttre coating på min Sinn U2 som typ fick evigheter att få till med autosol. Fick tips om att använda putsmaskiner från Dremel etc men tog till slut fram ett 120 slippapper jag hade liggande och javisst yttre coatingen på glaset är nu helt borta och jag ser inga repor på safirglaset - brutalt men bra - precis som Sinn! Gott att ha helt klart glas igen Här U2 ihop med lördagsnegronin
Du får njuta av dom du har istället!Börjar tappa intressset för Sinn.
Wow 120 papper,? Vågat isåfall. Känns som att tillochmed Stevie Wonder hade sett repor.Jag skrev i tråden för ett tag sen att jag höll på att ta bort krackelerad yttre coating på min Sinn U2 som typ fick evigheter att få till med autosol. Fick tips om att använda putsmaskiner från Dremel etc men tog till slut fram ett 120 slippapper jag hade liggande och javisst yttre coatingen på glaset är nu helt borta och jag ser inga repor på safirglaset - brutalt men bra - precis som Sinn! Gott att ha helt klart glas igen Här U2 ihop med lördagsnegronin