Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan fråga på tisdag ;-)Är det ingen som faktiskt mailat Sinn och frågat hur man på bästa sätt kan ta bort AR på glaset?
Haha gör det!Kan fråga på tisdag ;-)
Nä sannolikt får man inget tydligt svarHaha gör det!
Tvek om du får ngt bra svar
Kan man välja att bara få AR på insidan?
Dekla ger dig valmöjligheten, tycker jag är bra.
Det är väl skit samma om de byter färg på en visare och kallar det ”specialutgåva”. Köp det om du vill, eller skit i det.Sinn 4ATM var en jaeger 4ATM med manuellt verk och av helt annan kvallite. Dessa modelelr är för övrigt efterapningar av 6263 Paul Newman modellen.
Vist är det kul att sin gör en ny variant men men, det börjar bli för många varaianter. Börjar tappa intressset för Sinn.
Säg till när du vill byta mot en U1 SDR…Får lufta denna lite
Mycket bra! Något som gör att den känns väldigt skarp i detaljer och det lilla ”blinget” i vridringen. Känns nästan lite exklusiv@Laddsladd ', visst fasen är 104an bra!? Kul att du högg den!
Den är snygg men habegäret hade varit större om de hade tagit tavlan från vita 356an (med svarta subdials).
Jag gillar visarna - lite retrolook som tilltalar mig.Den är snygg men habegäret hade varit större om de hade tagit tavlan från vita 356an (med svarta subdials).
Fast det är helt klart en superbra remake på vintagemodellen de ämnade återskapa.
Helt galet vad lättläst 756 är för att vara kronograf. Tänker på det nästa varje gång den åker på (nu när man fått lite att jämföra med).Jag gillar visarna - lite retrolook som tilltalar mig.
Eftersom jag är gammal och har dålig syn så är jag dock osäker på panda/rev panda.
Har ju en rev panda av annat märke, gillar den men vita visare på vita tavlor är inte min grej.
Lite samma sak med "vanlig" panda.
Nä då är tavlorna på UX, 756 mycket mer lättlästa
Usch ja, inga såna där fuskmodellerHelt galet vad lättläst 756 är för att vara kronograf. Tänker på det nästa varje gång den åker på (nu när man fått lite att jämföra med).
Sen har vi Ezm13 men den fuskar ju lite med 60 min istället för 30.
Jag tycker ändå den har ”något” - även om det inte är min typ av klocka, tror det ändå är visarna som gör att jag gillar denna bättre än den vanliga Klassik 12…
Kom helt oblygt ihåg en photoshop-ide jag lekte med förra året.Hah, mina bildredigeringskunskaper är hyfsat begränsade tyvärr. Testade en variant till dock innan jag gav upp.
Kan inte hjälpa att jag gillar den, men det krävs mycket för att få 13 av handleden just nu. Kan man säga att urtavlan är silver eller kallas det satinvit eller något annat?Enligt ett inlägg Uhrforum; 58 kvar nu