• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Kan inte hjälpa att jag gillar den, men det krävs mycket för att få 13 av handleden just nu. Kan man säga att urtavlan är silver eller kallas det satinvit eller något annat?
Enligt Sinn produktbeskrivning:
Enligt Spindelmannen:
202A8067-F096-473A-8E8A-34986804E5D3.jpeg

Senast ändrad:
13978F53-98FF-4BC3-8204-4B50C5DD9CD6.jpeg

Nu oktoberfest med @ERIKSON URHANDEL , riktigt bra uppslutning och supertrevliga Sinn-medarbetare! Några takeaways förutom att ha provat många modeller! Något ”nytt” kommer i U50-case nästa år. Just nu fokuserar dom enbart på att lösa leveranser av befintliga beställningar.
Framförde alla mina ideer, kul att se att vissa faktiskt inte avfärdades direkt utifrån kroppsspråksanalys…

Fanns det några roliga modeller att klämma på?
Foton?
Skvaller?
FFD-Serien och dam-modellerna var nya för mig. Dom förstnämnda kändes väldigt fina. Annars var det ju lite samma saker som Erikssons haft inne tidigare såsom U1, UX, U212 och 856 i olika utföranden. Ryktena var väl enligt ovan. Blev dåligt med foton, fokuserade på dialog och hade ju en handen upptagen av hålla i ölen 🍺

Gissningen om en UX i U50 är inte orimlig iallafall, det är den U-modell som sålt bäst av alla hittils under den tid den funnits och dom ville spinna vidare på konceptet.

Tillbaka
Topp