Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fattar.FFD-Serien och dam-modellerna var nya för mig. Dom förstnämnda kändes väldigt fina. Annars var det ju lite samma saker som Erikssons haft inne tidigare såsom U1, UX, U212 och 856 i olika utföranden. Ryktena var väl enligt ovan. Blev dåligt med foton, fokuserade på dialog och hade ju en handen upptagen av hålla i ölen
Tog faktiskt upp den, ska vara möjligt att beställa den från sverige tydligen, ska vara en kommunikationsmiss…Kan gilla att man fokuserar på att jobba ner leveranstiderna men samtidigt lite tråkigt med lite nyheter.
Sinns nyhetsbrev som bara handlar om en limiterad modell utvecklad av Chronos och som inye kan köpas från Sverige är en trist nyhet
Vaddå??!Tog faktiskt upp den, ska vara möjligt att beställa den från sverige tydligen, ska vara en kommunikationsmiss…
Uppenbarligen, dom tappade hakan när jag beskrev trådens besvikelse. ”No its not limited to germany”Vaddå??!
Kunde vi ha beställt??
Förstod det som att den är slutsåldUppenbarligen, dom tappade hakan när jag beskrev trådens besvikelse. ”No its not limited to germany”
Jo, jag med..Förstod det som att den är slutsåld
Men f-kJo, jag med..
Inte kul, läste nånstans att det är inte vattnet du dricker blir sjuk av utan när du duschar av vattenångorna.
Vad tyckte Sinnarna om klockan din?
Grattis till den!Jaha, nähe. Men då var jag väl tillbaka i tråden igen. Håller mig alltid ajour här men i bakgrunden.
Hade ju varit fantastiskt om Sinn släppte en pilotskinnjacka för den svenska marknaden och kallade den för SinnpajNån klädaffär som börjat göra reklam/merch för Sinn-sammarbete. Ny limiterad på torsdag?
Sinn x Asphaltgold Modell 144 Heavy Tee
Kollaboration mit der Uhrenmarke Sinn (Frankfurt) Heavy T-Shirt mit lockerer Passform Druck auf der Brust Druck auf dem Rücken Gerippter Kragen 240 g/m² 100% Bio-Baumwollewww.asphaltgold.com
För den Åländska eller övriga svenskfinska delen vore ännu bättreHade ju varit fantastiskt om Sinn släppte en pilotskinnjacka för den svenska marknaden och kallade den för Sinnpaj
Hur kändes 717?Det var helt klart ”dra-åt-h-e-mycket” folk runt Sinn bordet på kvälls-skiftet, men tog skamlöst ett par bilder iallafall.
En som jag inte testade men helt klart noterade var 910srs, helt galet bra ”i verkligheten”. Är den på någons radar så är den absolut värd att kolla närmare på.
Sinn Spezialuhren | 910 SRS | purchase online
910 SRS - The 910 SRS is a particularly stylish watch characterised by sophisticated horological details. For example, the stopwatch also features a flyback chronograph function, which allows the chrowww.sinn.de
Det var helt klart ”dra-åt-h-e-mycket” folk runt Sinn bordet på kvälls-skiftet, men tog skamlöst ett par bilder iallafall.
En som jag inte testade men helt klart noterade var 910srs, helt galet bra ”i verkligheten”. Är den på någons radar så är den absolut värd att kolla närmare på.
Sinn Spezialuhren | 910 SRS | purchase online
910 SRS - The 910 SRS is a particularly stylish watch characterised by sophisticated horological details. For example, the stopwatch also features a flyback chronograph function, which allows the chrowww.sinn.de
Inte i närheten av 45mm tack vare luggarna. Den ”känns” 15mm i höjd pga boettformen dock, mer så än 103 & Ezm13 osv.Hur kändes 717?
140 S på Chronissimo blev jag lite kär i.Inte i närheten av 45mm tack vare luggarna. Den ”känns” 15mm i höjd pga boettformen dock, mer så än 103 & Ezm13 osv.
Mycket diskretare än man förväntade helt klart.
Tyvärr inte fler från mitt håll.MEEERA FOTOOON!!
Tack för att du deladeTyvärr inte fler från mitt håll.
Var så mycket folk från start till slut runt Sinn-bordet så det fick bli att prioritera det man var mest sugen på och visste inte fanns hos Erikssons.
Men bra sortiment av finansplatsklockor. Damen som hade det bordet förklarade att de säljer såpass lite av dessa utanför tyskland att det var knappt att de tänkte ta med dem alls. Ruggigt fina så verkligen synd att de inte är populära.
Förutom Perhog och hans vän så pratade jag bara med kanske ett par ytterligare personer och de var nog mest där för S&S egentligen.Vad tyckte Sinnarna om klockan din?
Tänkte mest på Jörg och Anna från Sinn, diskuterade just vilka modeller dom haft som destro och vilka dom borde ha….Förutom Perhog och hans vän så pratade jag bara med kanske ett par ytterligare personer och de var nog mest där för S&S egentligen.
Aha, pratade bara med Anna(?) och hon frågade vilken modell det var, så tror inte hon kände igen den. Hon var dock nyfiken på vad jag hade för åsikter om Sinn’s Ar då det har mottagits mycket klagomål på kvaliteten.Tänkte mest på Jörg och Anna från Sinn, diskuterade just vilka modeller dom haft som destro och vilka dom borde ha….
Viktigaste frågan;Aha, pratade bara med Anna(?) och hon frågade vilken modell det var, så tror inte hon kände igen den. Hon var dock nyfiken på vad jag hade för åsikter om Sinn’s Ar då det har mottagits mycket klagomål på kvaliteten.
Sprang direkt från jobbet utan att äta middag.Viktigaste frågan;
blev ni fulla då?