Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med. FYLLEWRISTIE!!!!! (Ja glaset är vältummat, suck it).It's wine a clock!
Du är inte ensam med det misstaget (I feel your pain 100% verkligen, gjort det själv). Hoppas du får det sålt.JAHAAA, nähe, annars då? Jag klippte mitt silikonband för kort. Passar gör det ju, tight är det med och blod behövs väl för fasen inte i BÅDA händerna? Någon med lite mindre handleder som är sugen på ett grönt silikonband mot valfri färg, vars band är strax över 18 cm?
Tråkigt som fasen, har ju inte ens någon att skylla på än mig själv .. Nej, jag har det stora viklåset men annars får jag helt enkelt beställa bara bandet för en tusenlapp och bita i det sura äppletDu är inte ensam med det misstaget (I feel your pain 100% verkligen, gjort det själv). Hoppas du får det sålt.
Tänk på att Sinn gummi är anpassade till boett-form/höjd, så går inte att sälja utefter 20mm eller 22mm referens endast.
Om du klippt utefter det korta spännet kan du annars sälja spännet och skaffa ett långt spänne istället för att ”rädda” situationen. Inte lika fördelaktigt ekonomiskt kanske men likväl ett alternativ. Risken med den lösningen är dock att du tröttnar på ”att hålla på” och blir kvar med ett gummi utan något spänne alls.
Jobbigt :/ Det är något man bävar för varje gång man ska klippa. Hade liknande själv fast med en annan klocka. Klippte bandet när jag var ”kall”. Satt då perfekt. Men så fort jag blev lite varm så satt den alldels för hårtJAHAAA, nähe, annars då? Jag klippte mitt silikonband för kort. Passar gör det ju, tight är det med och blod behövs väl för fasen inte i BÅDA händerna? Någon med lite mindre handleder som är sugen på ett grönt silikonband mot valfri färg, vars band är strax över 18 cm?
Apropå blå. Den här har aldrig tilltalat mig förr men börjar kittla inför sommaren.Ett litet "agg göra"-tips:
Ikväll tänds tusentals ljus i alla Sveriges minneslundar på kyrkogårdarna. Sevärt, maffigt, bedövande vackert och en rolig grej gå på.
Så ta tag i ngn du gillar och åk till kyrkogårn ikväll - medtag ljus...
För att bara säga ngt på Sinn-kontot, jag tror nästa sinn blir en 103, den blå.... eller diapal'en.....
Republikens hovleverantör typ!Pass på, @vanman känner du igen vapenremmen?
Finns att köpa på Ica. Så slipper familjen svältaHemma igen, alla överlevde, tyvärr... Blir inte mycket i frysen på detta sätt m
Så sant! Om jag skulle jaga och fiska för födan så skulle jag nog få äta upp taxen ganska snabbt.Finns att köpa på Ica. Så slipper familjen svälta
NÄÄÄÄ inte äta voffsegullSå sant! Om jag skulle jaga och fiska för födan så skulle jag nog få äta upp taxen ganska snabbt.
Lugnt, vi har IcaNÄÄÄÄ inte äta voffsegull
Skönt att höra. Började tro att du anpassat dig till en kinesisk diet vilket i förlängningen kan leda till inköp av kinesiska klockor. Hemska tankeLugnt, vi har Ica
Frågan är inte tokig. Jag är av den åsikten att aldrig sälja någon klocka jag en gång köpt. Tror du får bättre betalt på KS än att lämna som inbyte. Erikson ur är toppen att ha att göra med så det är naturligtvis ett alternativ att lämna den i inbyte
Är det såhär du tänkt förtära din bästa vän?Så sant! Om jag skulle jaga och fiska för födan så skulle jag nog få äta upp taxen ganska snabbt.
Tack jag e nog inne på om det är nödvändigtJag hade testat på k&s. Om du nu nödvändigt ska sälja...
Tack för svar. Jag är lite av samma åsikt. Tackar för råd det va ungefär som jag troddeFrågan är inte tokig. Jag är av den åsikten att aldrig sälja någon klocka jag en gång köpt. Tror du får bättre betalt på KS än att lämna som inbyte. Erikson ur är toppen att ha att göra med så det är naturligtvis ett alternativ att lämna den i inbyte
Du får väl kolla med Erikssons vad dom ger, det är ju ändå en bra utväg om K&S går lite trögt. En 903 ser vi ju inte så ofta, så det kan ju gå lätt iofs…Tack för svar. Jag är lite av samma åsikt. Tackar för råd det va ungefär som jag trodde
jag har pratat med dom och det kan bli bra beroende vilken klocka jag jag köper. den här e ju lite speciell klart jag säger det men enligt andra så är det ett annat urverk en dom nya och så att den är helt svart antingen så gillar man det ellr inte. tack för att du kommer med råd. det är svårt om man inte e van jag e hantverkare inte klocksäljareDu får väl kolla med Erikssons vad dom ger, det är ju ändå en bra utväg om K&S går lite trögt. En 903 ser vi ju inte så ofta, så det kan ju gå lätt iofs…
Allt är mer eller mindre svårsålt på K&s för tillfället och gissningsvis finns det få köpare till en svart 903. Så om du har bråttom kan Erikson vara bättre.
jag fattar precis vad du säger. jag har egentligen inte bråttom men om man bestämt sig så är det kul om det går fort. tack för svarAllt är mer eller mindre svårsålt på K&s för tillfället och gissningsvis finns det få köpare till en svart 903. Så om du har bråttom kan Erikson vara bättre.
Inte för det har med saken att göra men priserna känns högre i Tyskland. Dessutom med nuvarande eur kurs blir det än mer så