104an är nog min favorit. Ett bra enkelt ur helt enkelt.Dienstag heute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
104an är nog min favorit. Ett bra enkelt ur helt enkelt.Dienstag heute
Klokt!Måste tacka för alla råd fick ett bud på 23k. Det är säkert bra men köpte en sinn trälåda istället o satsar på att fylla den. Roligare o köpa
Och som en liten fin detalj; Datumet är horisontalt. Gillar det bättre än när det är snett.Gillar verkligen o jobba med 556a snabb läst tålig och den gör mig glad
Nu fattar jag vad du menar. Jag brukar ha öga för detaljer men det tog ett tag det är sant det är mycket bättre reder upp lite av att det är en tokig placeringOch som en liten fin detalj; Datumet är horisontalt. Gillar det bättre än när det är snett.
Och som en liten fin detalj; Datumet är horisontalt. Gillar det bättre än när det är snett.
Riktigt bra klocka . Men för att vara tvärs emot gällande datumet så säger jag att man försöker rätta till ett fel med ett annat. Men erkänner att jag är i minoritet att tycka det just nu .Nu fattar jag vad du menar. Jag brukar ha öga för detaljer men det tog ett tag det är sant det är mycket bättre reder upp lite av att det är en tokig placering
Helt ärligt så kunde man skippa datum. Den hade bara varit ännu mer minimalistisk då. Yngsta sonen som e åtta säger att jag har en väggklocka på armen. Det e bra betygRiktigt bra klocka . Men för att vara tvärs emot gällande datumet så säger jag att man försöker rätta till ett fel med ett annat. Men erkänner att jag är i minoritet att tycka det just nu .
Ja håller med att man kunde skippa datum. Positivt med 556 är att datumskivan har samma färg som urtavlan.Helt ärligt så kunde man skippa datum. Den hade bara varit ännu mer minimalistisk då. Yngsta sonen som e åtta säger att jag har en väggklocka på armen. Det e bra betyg
Jag har beställt från utländsk AD. Fungerade hur bra som helst. Dock inte säkert att modellen finns inne mitt tips är att söka på olika ADs på Sinns hemsida och maila dem en förfrågan. Det var så jag lyckades hitta min ezm13.1Hej!
Tänkte beställa min första Sinn (836) men såg att det var 25 veckors väntetid här i Sverige och på officiella hemsidan.
Någon som har beställt från AD utomlands?
Mvh Andreas
Japp tyvärr så har de avytttrat sin verksamhet - men fungerade bra.@Dr. D Du har väl köpt från utländsk AD?
Haha trodde det var en ny tatuering(på magen??).
Trevlig fredag
Tack och lov, gummi på dykaren.Ordningen återställd
Och inte i vilket gummi som helstTack och lov, gummi på dykaren.