• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Fortsätter dagen med att titta på dotterns sångframträdande. Undrar om dom i raderna bakom tror att jag är helt klok som fotar klockan🤔. Helt normalt tycker jag😊.
20221112_100653.jpg
Man vill gärna tro att man är diskret när man fotar sådär i halvsmyg men i ärlighetens namn ser det nog rätt märkligt ut för andra.

Man vill gärna tro att man är diskret när man fotar sådär i halvsmyg men i ärlighetens namn ser det nog rätt märkligt ut för andra.

Är Sinns läderband värda pengarna eller borde man satsa på t.ex. Hirsch istället?
Jag tycker inte Sinns originalband är värda sitt nypris på 900-1200kr även om dessa band är helt ok. Hirsch, Rios1931 och Di Modell har schyssta band för under tusingen i vad jag bedömer som samma kvalitet. Sen finns de som tillverkar skräddarsytt på beställning i dessa prisklasser och det kan jag tycka är ännu roligare.

Jag tycker inte Sinns originalband är värda sitt nypris på 900-1200kr även om dessa band är helt ok. Hirsch, Rios1931 och Di Modell har schyssta band för under tusingen i vad jag bedömer som samma kvalitet. Sen finns de som tillverkar skräddarsytt på beställning i dessa prisklasser och det kan jag tycka är ännu roligare.
För de pengarna får man ett väldigt fint band från ABP i Paris.

1668343141135.png

Tillbaka
Topp