Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, dom räknar med att vara i kapp och ha normala levtider efter Q1-23 tror jag det var, skrev av mig i tråden efter aw:n så bläddra tebax några sidor!nu har jag inte läst så noga i tråden på sistonde men ni som var på eriksons gtgn och träffade sinn
tog någon upp de här angående dom långa lev tiderna på nya klockor med sinn?
jag är jäkligt sugen på en beställning men 20-25 veckor är ju sjukt
Vilken modell är det som lockar?nu har jag inte läst så noga i tråden på sistonde men ni som var på eriksons gtgn och träffade sinn
u50 och den dära utc 8 eller 7 serie instrument serien typVilken modell är det som lockar?
3F säger jag! Men jag är partisk!Imorgon smäller det då byter min U1 SDR ägare, med visst vemod. Men vilken ska jag köpa ut hos våra vänner på Eriksson. HIT ME..!
EZM3 pm du frågar mig.Imorgon smäller det då byter min U1 SDR ägare, med visst vemod. Men vilken ska jag köpa ut hos våra vänner på Eriksson. HIT ME..!
Vem är inte det??3F säger jag! Men jag är partisk!
Inga siffror och vitt datum på 3F gör den så mycket renare i mina ögon….Kan ni specificera er lite varför den ena framför den andra. Jag var lite på jakt efter en 105 utan utc. Men väntetiden är för lång i dagsläget..
Men han har ju fel... Alla vill ha siffror. Tyvärr måste jag hålla med om att det vita datumet är bättre.Inga siffror och vitt datum på 3F gör den så mycket renare i mina ögon….
Ja jag är grymt kluven över det, jag har lovat mig själv att aldrig ha klockor med arabiska i samlingen. Men jag diggar rött datum sen att den har 500M känns som en rolig grej..Inga siffror och vitt datum på 3F gör den så mycket renare i mina ögon….
Det vita poppar helt klart mer, men rött är unikt. Sen kommer klockan att användas i rotation. Aldrig på arbetstid, då jobbklocka finns för det ändamålet…Men han har ju fel... Alla vill ha siffror. Tyvärr måste jag hålla med om att det vita datumet är bättre.
u50 och den dära utc 8 eller 7 serie instrument serien t
Beställt en U50 i slutet på september hos Erikson. Leverans i aprilnu har jag inte läst så noga i tråden på sistonde men ni som var på eriksons gtgn och träffade sinn
Lite hugget som stucket säger jag. Men oavsett det tycker jag Ezm3 är mycket roligare än 105.Imorgon smäller det då byter min U1 SDR ägare, med visst vemod. Men vilken ska jag köpa ut hos våra vänner på Eriksson. HIT ME..!
Ja det är liiiiiite så jag känner, dyker det gör jag ifrån poolkanter och så når jag sällan 200/500M. Men att tajma saker känns mer irl om man säger så…Lite hugget som stucket säger jag. Men oavsett det tycker jag Ezm3 är mycket roligare än 105.
Jag använder vridringen en del för tidtagning och vill då kunna vrida pt båda hållen så då är F att föredra
Japp.Ja det är liiiiiite så jag känner, dyker det gör jag ifrån poolkanter och så når jag sällan 200/500M. Men att tajma saker känns mer irl om man säger så…
En flieger och en field watch. Då kompletterar väl en dykare, dvs ezm3EZM klockan ska komplettera dessa två i dagsläget…
JAAAAA jag vet det kännas helt logiskt iom att det är en U1 som lämnar. Men samtidigt känns F som mer clean, typ fira jul med familjen och sen sätta sig i bilen och dra ut på ett kick ass uppdrag i yrande snö. Medans EZM3 känns lite som att dänga svågern i köket under julmiddagen…En flieger och en field watch. Då kompletterar väl en dykare, dvs ezm3
Där tappade du migJAAAAA jag vet det kännas helt logiskt iom att det är en U1 som lämnar. Men samtidigt känns F som mer clean, typ fira jul med familjen och sen sätta sig i bilen och dra ut på ett kick ass uppdrag i yrande snö. Medans EZM3 känns lite som att dänga svågern i köket under julmiddagen…
Men då e du med på vad jag menar… jag har tingat EZM3 hos Erikson och enligt plan befinner jag mig där i morgon efter lunch. Då ska jag klämma på båda pjäserna…Där tappade du mig
Bilder..Tänkte att jag slänger ut en krok här innan jag lägger ut en annons. Har en 103 Klassik 12 om någon skulle vara sugen, dra ett pm
+1 och att den är lite tunnare.Inga siffror och vitt datum på 3F gör den så mycket renare i mina ögon….
Bra start på helgenInnebandy i ottan