• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

nu har jag inte läst så noga i tråden på sistonde men ni som var på eriksons gtgn och träffade sinn

tog någon upp de här angående dom långa lev tiderna på nya klockor med sinn?

jag är jäkligt sugen på en beställning men 20-25 veckor är ju sjukt

nu har jag inte läst så noga i tråden på sistonde men ni som var på eriksons gtgn och träffade sinn

Yes, dom räknar med att vara i kapp och ha normala levtider efter Q1-23 tror jag det var, skrev av mig i tråden efter aw:n så bläddra tebax några sidor!

Imorgon smäller det då byter min U1 SDR ägare, med visst vemod. Men vilken ska jag köpa ut hos våra vänner på Eriksson. HIT ME..!
A3DE62A6-05F2-4F5C-9A2B-4BA9BB394E80.jpeg
D5BA8536-CF84-4462-9DEC-5184FBB62C72.jpeg

u50 och den dära utc 8 eller 7 serie instrument serien t

Beställt en U50 i slutet på september hos Erikson. Leverans i april 😔

Lite hugget som stucket säger jag. Men oavsett det tycker jag Ezm3 är mycket roligare än 105.

Jag använder vridringen en del för tidtagning och vill då kunna vrida pt båda hållen så då är F att föredra
Ja det är liiiiiite så jag känner, dyker det gör jag ifrån poolkanter och så når jag sällan 200/500M. Men att tajma saker känns mer irl om man säger så…

En flieger och en field watch. Då kompletterar väl en dykare, dvs ezm3 😉
JAAAAA jag vet det kännas helt logiskt iom att det är en U1 som lämnar. Men samtidigt känns F som mer clean, typ fira jul med familjen och sen sätta sig i bilen och dra ut på ett kick ass uppdrag i yrande snö. Medans EZM3 känns lite som att dänga svågern i köket under julmiddagen…

Tänkte att jag slänger ut en krok här innan jag lägger ut en annons. Har en 103 Klassik 12 om någon skulle vara sugen, dra ett pm😀

Tillbaka
Topp