Bra att någon lyssnar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra att någon lyssnar
Lite mer peppad på att gå och byta klocka fram mot kvällningen, så tack!Bra att någon lyssnar
Fast är det inte mer än bara kapseln? Någon gas?Nu börjar de synas på Uhrforum
Undran;
Varför sätter de inte in en kapsel istf skruven?
Kan ju inte kosta så vansinnigt mycket eller?
Just det, glömdeFast är det inte mer än bara kapseln? Någon gas?
Ja, som har för få med vit tavla generellt. Tänkt 856 UTC W144 är snygg med vit tavla.
De borde göra en med samma färger som 910;
Den lille blå!Worth waiting for.
Kul att en 41 mm kallas litenDen lille blå!
Kul att se en sån här.
Grattis!
Haha , jo det blev kanske lite fel. Jag jämförde givetvis med storebrorsornaKul att en 41 mm kallas liten
Fattar. Men du har väl rätt. Sinns minsta dykare är väl just 41 mm, 44 mm är medel och så kommer u212 in på 47Haha , jo det blev kanske lite fel. Jag jämförde givetvis med storebrorsorna
Lite synd att de slutade med U200.Fattar. Men du har väl rätt. Sinns minsta dykare är väl just 41 mm, 44 mm är medel och så kommer u212 in på 47
Nja jag vet inte om jag tycker det. 37 mm dykare är väldigt smått
Inget för oss två såklart men för de som vill ha mindre.Nja jag vet inte om jag tycker det. 37 mm dykare är väldigt smått
Gammalt foto ? Noterar hur väl sekundvisaren träffar index (fotovinkel inräknad).