Näpp taget imorse - slutat ställa datumet. Blir rätt nån gång i framtidenGammalt foto ? Noterar hur väl sekundvisaren träffar index (fotovinkel inräknad).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Näpp taget imorse - slutat ställa datumet. Blir rätt nån gång i framtidenGammalt foto ? Noterar hur väl sekundvisaren träffar index (fotovinkel inräknad).
Hmmm det kanske man skulle haka på...Akrylmåndag.
Fy fan för snö. Fin klocka!Sommaren känns jävligt långt borta nu..
Bäst köra med Dykis
Mycket fin. Månfas är en komplikation jag saknar och skulle vilja ha på någon klocka bara för att. Är detta något tidigare limiterat släpp?En läcker 103a att sätta upp på önskelista
Det är en klocka från tidigt 90 tal ev sent 80 tal. Manuellt verk valjuox 7768. Fanns även med automatiskt verk valjuox 7758, Kostar antagligen en förmögenhet eftersom få tillverkades. Hittade bilden på nätet.Mycket fin. Månfas är en komplikation jag saknar och skulle vilja ha på någon klocka bara för att. Är detta något tidigare limiterat släpp?
Det låg en ute nyss, tror inte att jag tyckte att den var så in i h-vete dyr, ska se om jag hittar den.Det är en klocka från tidigt 90 tal ev sent 80 tal. Manuellt verk valjuox 7768. Fanns även med automatiskt verk valjuox 7758, Kostar antagligen en förmögenhet eftersom få tillverkades. Hittade bilden på nätet.
Allt är relativt när det gäller priser. Hur som helst ska jag inte köpa fler SINNar, lådorna är redan fulla och jag vägrar att fylla en tredje box med Sinn klockorDet låg en ute nyss, tror inte att jag tyckte att den var så in i h-vete dyr, ska se om jag hittar den.
Testat positivt?Covid-klockan
Grabben var positiv och vi andra har samma symptom så typ jaTestat positivt?
Gick igenom det i våras. En i familjen testade positivt, efter 24 timmar hade hela familjen skiten och de 4 gäster vi hade på besök.Grabben var positiv och vi andra har samma symptom så typ ja
är ju inte lika illa längre, mer som en ordentlig influensa. En jävulsk huvudvärk är väl det som är värstGick igenom det i våras. En i familjen testade positivt, efter 24 timmar hade hela familjen skiten och de 4 gäster vi hade på besök.
Det varierar från person till person.är ju inte lika illa längre, mer som en ordentlig influensa. En jävulsk huvudvärk är väl det som är värst
Oj. Då har jag det riktigt lindrigt i jämförelseDet varierar från person till person.
Visst känns det som en ordentlig influensa. Själv hade jag medelhög feber i 3v med våldsam hosta. Febern låg på en jämn nivå hela tiden, ville inte släppa eller sjunka lägre. Skit irriterande då man annars är van vid att febern ger efter allteftersom man blir bättre.
Tur att man är vaccinerad. Vet ej hur illa det hade vart om inte.
Vaccinerad.. är inne på 5 sprutan och med den sista fick jag även en mot influensa. Tja det var ju gratis så varför inte. Har inte varit sju i influensa på över 30 år men nu ser jag ut som en sprutnarkoman från plattan i huvudstaden, fast frisk.Det varierar från person till person.
Visst känns det som en ordentlig influensa. Själv hade jag medelhög feber i 3v med våldsam hosta. Febern låg på en jämn nivå hela tiden, ville inte släppa eller sjunka lägre. Skit irriterande då man annars är van vid att febern ger efter allteftersom man blir bättre.
Tur att man är vaccinerad. Vet ej hur illa det hade vart om inte.