kan det vara 103.A.SA.AUTO?
検索: detail.php | ブランド腕時計の中古販売専門店ビッグムーン
www.e-bigmoon.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror denna är äldre. Gamla ”s” på baklocketkan det vara 103.A.SA.AUTO?
www.e-bigmoon.com
Den måste det vara. Ser ut att stämma allt vad jag kan se.kan det vara 103.A.SA.AUTO?
www.e-bigmoon.com
Min skall vara ifrån ca:91-92 vad jag har förstått.Tror denna är äldre. Gamla ”s” på baklocket
Annat S i Sinn.kan det vara 103.A.SA.AUTO?
www.e-bigmoon.com
Det har du rätt i, den jag hittade var säkert en japan-reissue…Tror denna är äldre. Gamla ”s” på baklocket
Min skall vara ifrån ca:91-92 vad jag har förstått.
Såg att jag vara lite snabb att svara på den japanska, den verkade ju ha glasbaksida även den. Inte alltid lätt att se allt på mobilen.
Efter lite mer granskning, så skiljer sig även puscher, då min inte har skruvar.Det har du rätt i, den jag hittade var säkert en japan-reissue…
Vansinnigt snygg men knapparna sitter på fel sida
Alltså, 917GR är ju en kronograf för mig… blev ju lite sugen av den här bilden…
Eller rätt ;-)Vansinnigt snygg men knapparna sitter på fel sida
Men då blir man ju glad av SinnBara hamnat i den sedvanliga höstdepressionen, får bjuda på en arkivbild!
Självklart, men det blir lite owg-problematik nästan, EZM3f med samma nato på armen dag ut och dag in, inget att spamma tråden med ;-)Men då blir man ju glad av Sinn
Tänker samma med EZM13.1. Denna har ni väl aldrig sett förr.Självklart, men det blir lite owg-problematik nästan, EZM3f med samma nato på armen dag ut och dag in, inget att spamma tråden med ;-)
Jodå!Självklart, men det blir lite owg-problematik nästan, EZM3f med samma nato på armen dag ut och dag in, inget att spamma tråden med ;-)
Önskar att jag kunde ha det där lädret men det är för långt. Kanske skaffar ett kortare Di Modell med vit söm.Fastnade med 13 efter band-jämförelsen.
Du får ha den utanför fleecenÖnskar att jag kunde ha det där lädret men det är för långt. Kanske skaffar ett kortare Di Modell med vit söm.
Okejdå!
Med vackraste lädret. Blir glad varje gång jag ser denna kombo .Däckbyte på G.
Ha en fin fredag