Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi såg några stycken i tråden i samband med att de släpptes men nu var det länge sedan jag såg någonHej.
Är det någon i tråden som har dem färgglada 556?
Kul att se dig i forumet igen. Vi har alltid fest här.. Boetten upp
Har ni fest eller?
Fan va gott att höra att du hänger med ! Välkommen åter!!
Har ni fest eller?
Menar du en sådan här pastellfärgad mojäng ?Hej.
Är det någon i tråden som har dem färgglada 556?
Välkommen tillbaka!
Har ni fest eller?
kom tidigt i år, välkommen tillbaka!
Har ni fest eller?
Har ni fest eller?
Ahhh men lägg av!Menar du en sådan här pastellfärgad mojäng ?
Jag håller med. 556 är kanske ett strap monster som alla säger, men jag tenderar alltid att montera tillbaka länken inom en vecka ändå. Det är få klockor jag haft som passar SÅ bra på länk.Mycket fint.
Har försökt flera band på denna men gör sig bäst på länk tycker jag och min analys om varför är när länken blänker som mest går det i harmoni med det kritvita på tavlan.
Mycket nöjd med hunden, 5 månader gammal igår. Är den andra bostonterriern jag har. Klockan är snygg men har inte testat den ännu, bara haft den i 4 månaderAhhh men lägg av!
Världens finaste hundras och den färgen jag var nyfiken på
Det är frågan är du nöjd med båda två?
En bättre bild på pastell monstret.Ahhh men lägg av!
Världens finaste hundras och den färgen jag var nyfiken på
Det är frågan är du nöjd med båda två?
Finn tre @perhog fel!En bättre bild på pastell monstret.
Bara tre? Jag har en massa felFinn tre @perhog fel!
De tre huvudsakliga!Bara tre? Jag har en massa fel
Det är @ERIKSON URHANDEL s fel, de tog bort plasten. de andra får man skylla habegäret påDe tre huvudsakliga!
-inte en kronograf
-inte manuell
-Ingen synlig plast
Ja den bilden kan bli avgörande...riktigt fin!En bättre bild på pastell monstret.
Det är ju den bästa 104:an!Man kan säga vad man vill om pastellfärgade 556or men jag håller 104 ABE som ett snyggare alternativ (även om den hunnit bli lite dammig i slutförvaret)
Inte alligator-band trodde jag var en av dom…De tre huvudsakliga!
-inte en kronograf
-inte manuell
-Ingen synlig plast
ABP har stående leverans på ett band i veckan till P så det är lugnt!Inte alligator-band trodde jag var en av dom…
Apropå alligator, U1SE gör ju sig ju faktiskt bra på det… (gammal bild…)Inte alligator-band trodde jag var en av dom…
Här är det vovven som får hjärtögonen .Menar du en sådan här pastellfärgad mojäng ?
Vadslagning med polarna att hålla dig från socialamedier och klockforum i 1år? Hur som hjärtligt välkommen tillbaka. Vi har vuxit upp lite här och blivit ännu barnsligare. Mycket fin 103a också.
Har ni fest eller?
Lutar mer åt att inte internet funkade i NordpolsgrottanVadslagning med polarna att hålla dig från socialamedier och klockforum i 1år? Hur som hjärtligt välkommen tillbaka. Vi har vuxit upp lite här och blivit ännu barnsligare. Mycket fin 103a också.
Vanman, käre vänApropå alligator, U1SE gör ju sig ju faktiskt bra på det… (gammal bild…)
Så är det kanske, men det är man är mest nyfiken på är ju om @Clark Kent hittat några nya eminenta Sinnar att fylla den magiska portföljen med?Vanman, käre vän
Ledsen, men nä