Stort grattis!Då var man äntligen med Sinn och får väl passa på att posta i tråden man tenderar att smygläsa i till och från
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis!Då var man äntligen med Sinn och får väl passa på att posta i tråden man tenderar att smygläsa i till och från
Hade gissat tyskt på bokstäverna, men absolut inte Italienskt.inte för att vara en messersmitt men Bettan är ofta synonymt med Baretta detta är ett Schweiziskt precisions instrument nämligen en Neuhausen oftast benämnd som nåja (fonetiskt)
OTHade gissat tyskt på bokstäverna, men absolut inte Italienskt.
Ber om ursäkt för ännu mer OT, men ävemn HK använder det typsnittet på tex MP5OT
Sig är ursprungligen ett Schwitziskt företag som senare köpetes upp av det tyska företaget Sauer. Altså skilnad mellan gamla Sig vapen och dagens Sig Sauer. Min 210 p Är en föregångare till dagens sig sauer varianter.
Slut OT
Tråden är fyld av OT för kunskapstörstande medlemmarBer om ursäkt för ännu mer OT, men ävemn HK använder det typsnittet på tex MP5
Alltså.. det är nästan så jag skulle kunna tänka mig köpa en sådan
Hah, varje gång jag ser den där makapären tänker jag på medicinsk utrustning.Veckobehovet av klockor. den 7de är manuell tex 103 BHD eller en speedy
Den mackapären är en medicinsk utrustning, tillsammans med en hundvalp sänker den blodtrycket så pass att till och med flygläkaren höjer på ögonbrynenHah, varje gång jag ser den där makapären tänker jag på medicinsk utrustning.
Blod... HA HA köp en boston valp så ska du få se på blod som forsar ur öron och näsaHah, varje gång jag ser den där makapären tänker jag på medicinsk utrustning.
Spoiler på bild utifall någon är känslig för blod.
Risken är att jag blir tvungen att köpa en tredje SINN låda, har lyckats fylla 2 lådor med 6 i varjeRekommenderas varmt, ”äntligen kommer du hem med en klocka som faktiskt är riktigt snygg” (citat sambo) can agree to disagree där visserligen
Haft en American Bully från valp… supergullig men herregud aldrig igen.Blod... HA HA köp en boston valp så ska du få se på blod som forsar ur öron och näsa
Det är bra att träna kroppen till att producera mera blod, för att inte tala om all motion man får -6 kg sen september när jag hämtade vilddjuretHaft en American Bully från valp… supergullig men herregud aldrig igen.
Tråkigt!AJ vad detta sved tappade min klocklåda resulterade i detta, hade hellre gjort en repa under mera spännande omständigheter, typ klättrat upp för nåt spännande berg..
Men ett fall ur en klocklåda
Tack behöver höra det där min son ska få ta över den senTråkigt!
Men är det ngn klocka som klarar lite dings utan att det ser jävligt ut är det en Sinn.
Tack behöver höra det där min son ska få ta över den sen
Om någon har förslag vad man kan göra åt detta pma gärna mig! Stör mig på att det gått så djupt bara
Hm, var kan man nu ha lagt den här Hade glömt bort att jag beställt, men hittade när jag letade efter gamla fakturor från Sinn häromdagen.
Blir till att ta fram farfars gamla förstoringsglas
Nu frestar du med väskbilder igen! Så imponerande den är alltså…Hittade! Mitt minsta inköp någonsin