phille87
Basic
var hittade du den bilden? Försökte googla / kolla sinns hemsida / sociala medier men ej hittat..
Nå, vad ser vi på bilden då?
Snälla låt den lille svarte till vänster vara en ny fullspecad reissue av hydro 41 mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
var hittade du den bilden? Försökte googla / kolla sinns hemsida / sociala medier men ej hittat..
Nå, vad ser vi på bilden då?
Om du hittar kan säkert någon köpa detHittade en gammal bild på Sinn 103 B HD.. Undrar vart jag gjort av bandet, vill minnas att det var rätt obekvämt. Hmm kanske slängde det
Snälla låt den lille svarte till vänster vara en ny fullspecad reissue av hydro 41 mm
Rolig kommentar om bilden på ett annat forumMan blir ju smått tokig på Sinn´s marknadsavdelning, ofattbart taffligt
Ser det inte ut som ett grått gummi med det lilla viklåset? Håller med om att det borde ha varit fler ledtrådar i bilden så att det hade varit möjligt med kvalificerade spekulationer, nu blir det bara gissningar rakt ut i det blå.
Eventbild på Sinns FB-sida…var hittade du den bilden? Försökte googla / kolla sinns hemsida / sociala medier men ej hittat..
Man är ju jäkligt sugen på att se lite fler blad. Kanske från någon annan växtEventbild på Sinns FB-sida…
De kommer nog plocka bort några blad om någon vecka.Man är ju jäkligt sugen på att se lite fler blad. Kanske från någon annan växt
Eller att man vidareutvecklar temat:
Dykare-Filodendron
Flieger kronograf-fredskalla
Finansklockor-monstera
Pastellfärgade limiterade-lönnlöv
Osv
Hoppas de plockar bort alla bladDe kommer nog plocka bort några blad om någon vecka.
Det där måste vara länk till någon sorts socialt media som kräver inloggning. Riktig bild tack!Watch this story by Sinn Spezialuhren on Instagram before it disappears.
251K Followers, 407 Following, 9,946 Postswww.instagram.com
Tredje inlägget.
Det där måste vara länk till någon sorts socialt media som kräver inloggning. Riktig bild tack!
Grått silikon på grått spänne... dykare.... 20mm.... En U50 Grey side of the sea?
Repad tavla på U50 vore ju inte långsökt.Grått silikon på grått spänne... dykare.... 20mm.... En U50 Grey side of the sea?
Ser ut som den varit med i Mad MaxfilmernaRepad tavla på U50 vore ju inte långsökt.
Klockvärldens motsvarighet till att köpa nya jeans med redan slitna knän?
Edit: Tar tillbaka det, Laco har redan vunnit den fighten https://www.laco.de/amp/en/watches/editions/rad-aux-ltd-edition
Helt ärligt, jag tycker den är asball!Ser ut som den varit med i Mad Maxfilmerna
Kan inte annat än hålla med, den är grymt läcker. (Trots att det inte är en Sinn)Helt ärligt, jag tycker den är asball!
Ny länk till 809:an då original länken är för kort och bonnförlängd med skitdåligt lås.
Super imponerad över att det bara tog 4 dagar från betalning till att länken stod på min farstukvist. Lite konstigt att de medskickade fjäderstängerna var för tjocka och inte passade i hålen på ändlänkarna.
Ja det fick jag. Hade på känn att jag nog hade lite tur med låset ocksåFick du det där låset skickat till dig? I sådana fall ska du vara väldigt glad då det är ett äldre lås som passar bättre till referensen
Jäklar vad snyggt!! Ett tips som jag är säker på att du redan tänkt på men skriver ändå, är att pinnarna kanske ska monteras från rätt sida på länken med rätt sida av fjäderstiftet beroende vad de är för typ förstås.Ny länk till 809:an då original länken är för kort och bonnförlängd med skitdåligt lås.
Super imponerad över att det bara tog 4 dagar från betalning till att länken stod på min farstukvist. Lite konstigt att de medskickade fjäderstängerna var för tjocka och inte passade i hålen på ändlänkarna.
Ballaste bundet någonsin! Habegär!!Repad tavla på U50 vore ju inte långsökt.
Klockvärldens motsvarighet till att köpa nya jeans med redan slitna knän?
Edit: Tar tillbaka det, Laco har redan vunnit den fighten https://www.laco.de/amp/en/watches/editions/rad-aux-ltd-edition
Jag kliade mig i huvudet länge och försökte allt möjlig men är osäker på om jag prövade ifrån andra hållet. Får kolla imorgon. Hade mindre stift liggandes som fungerar men dom är på gränsen till för korta så måste få till en bättre lösning för att säkerställa att ingen olycka skerJäklar vad snyggt!! Ett tips som jag är säker på att du redan tänkt på men skriver ändå, är att pinnarna kanske ska monteras från rätt sida på länken med rätt sida av fjäderstiftet beroende vad de är för typ förstås.
Villhöver känner jag!
Sinn och korv!
Vad är det för mått på pinnarna?Jag kliade mig i huvudet länge och försökte allt möjlig men är osäker på om jag prövade ifrån andra hållet. Får kolla imorgon. Hade mindre stift liggandes som fungerar men dom är på gränsen till för korta så måste få till en bättre lösning för att säkerställa att ingen olycka sker