Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast något med det där som jag tycker är nice! Uppdressad klädsel med en riktig toolklocka alternativt vice versa. Annars kan jag tycka att det blir lite tårta på tårtaNackdelen med att bara ha med en klocka på semestern. Gifter sig inte helt till vit skjorta.
+1Fast något med det där som jag tycker är nice! Uppdressat klädsel med en riktig toolklocka alternativt vice versa. Annars kan jag tycka att det blir lite tårta på tårta
Har du plasten kvar på glaset ? Du lyssnar för mycket på @perhog .Check, inpassad och klar! Kärlek!!
Såja, du vet mycket väl att jag suger på att fota. Vi kan låssas att den är kvar, det är ok.Har du plasten kvar på glaset ? Du lyssnar för mycket på @perhog .
Mitt senaste inköp (ickeSinn) hade plastfilm på glaset och jag märkte det inte förrän jag fotat och tittade på bilden. Mina ögon och din kamera spelar i samma liga .Såja, du vet mycket väl att jag suger på att fota. Vi kan låssas att den är kvar, det är ok.
Hälsa Rom!Har bara med mig U2:an på ett inte helt omärkbart silikonband. Funkar kanske just därför även till dressat. Blir som en funkisbyggnad som bryter av ett klassicistiskt kvarter - flott!
Som du vet är jag nyfiken på boetten, hur är känslan på armen?Check, inpassad och klar! Kärlek!!
Faktiskt riktigt bra. Smidig på nått vis.Som du vet är jag nyfiken på boetten, hur är känslan på armen?
Kanske ett foto från sidan så här på alla dag?Faktiskt riktigt bra. Smidig på nått vis.
Kunde ha gått...Kanske ett foto från sidan så här på alla dag?
Kunde ha gått...Kanske ett foto från sidan så här på alla dag?
Perfekt boetform i mitt tycke.Kunde ha gått...
Vad hårig du är!Kunde ha gått...
Jodå...Vad hårig du är!
Inga tatueringar där inte!
Någonting som man (och då menar jag mig själv) kanske inte visste om 144 innan man får pilla på den är att den modellen har 2 par lugghål - en högre och en lägre. Övre för tunnare band och länk, nedre för typ chronissimo band (eller länk om man vill att den faller rakt ned längs handleden, men då blir det en liten glipa mot boetten).Kunde ha gått...
Smart! Det ska vara Sinn till sånt.Någonting som man (och då menar jag mig själv) kanske inte visste om 144 innan man får pilla på den är att den modellen har 2 par lugghål - en högre och en lägre. Övre för tunnare band och länk, nedre för typ chronissimo band (eller länk om man vill att den faller rakt ned längs handleden, men då blir det en liten glipa mot boetten).
Riktigt fiffig lösning av Sinn! Gillar’t.
Trodde först att det var något som tillkommit hos någon uris i efterhand men sen så lärde jag mig googla.Smart! Det ska vara Sinn till sånt.
Stort grattis, den är riktigt fin. 10 av 10.
Redo för styrelsemöte.
Måste ju ha några egenskaper som urmakare..Många delar bir det. Glad att det ingår ihopmontering i priset
Måste ju ha några egenskaper som urmakare..
1. Bra syn
2. Tålamod
3. Stadig hand
Saknar alla
Edit; får inte vara förkyld; tänk att nysa på det där bordet....