Det har du rätt i. Roligare med vintage om det nu inte kommer något riktigt smaskigt LE.Blir mer pengar över till vintage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har du rätt i. Roligare med vintage om det nu inte kommer något riktigt smaskigt LE.Blir mer pengar över till vintage
Haha det jävliga är att du kan ha rättKl 09.15 dyker den välbekanta känslan av besvikelse upp igen
Foppatofflor!Kanske dags för julafton för Lothars lärjungar?
Superfina flygare, eleganta finansplatsklockor, stenhårda dykare och verktygklockor. T.o.m. rymdklocka. Har inte fallit för det nya färgglada när det gäller Sinn dock. Ännu!Foppatofflor!
Rosa!
Jag hoppas såklart på något riktigt bra!
Superfina flygare, eleganta finansplatsklockor, stenhårda dykare och verktygklockor. T.o.m. rymdklocka. Har inte fallit för det nya färgglada när det gäller Sinn dock. Ännu!
Med tanke på Lothards ålder kanske vi snart får se en Smart SINN som automatiskt kopplar upp sig till hörapparaten och berättar tiden på tyska. Naturligtvis i rosa eller baby blå nyans.Jag har sedan tidigare föreslagit för Sinn att man ska införa en senior consultant group bestående av entusiaster från olika delar av världen.
Dessa får skriva på dokument kring tystnadsplikt och bjuds därefter in för regelbundna diskussioner om riktning för märket, nya modeller, förbättringar av enskilda detaljer på klockorna med mera. Jag tror det skulle vara nyttigt för ett så hierarkisk företag som Sinn att få ett öra till vad hard core Sinnisterna tycker. Tänk till exempel att det plötsligt skulle framföras relevanta argument varför manuella urverk i vissa modeller är rimligt.
Man skulle kunna ha en sådan grupp utan att låta den komma för nära vad som faktiskt ska komma att produceras, så risken för läckor är låg. Men om så skulle vara fallet att det uppstår är det väldigt sällan en läcka eller försmak av vad som komma skall är skadligt för företaget så det tycker jag är en icke-fråga.
Kanske inte behöver påpeka att jag har anmält mig som medlem utifall Sinn nappar på idén
Vänta till sent i höst när de har förmultnat så man kan se igenom...
Är det bara jag som försökt ta bort löven? Jag vill ha min UX50 nuuuuuu!!
Så här ser tavlorna ut
Är det bara jag som försökt ta bort löven? Jag vill ha min UX50 nuuuuuu!!
För övrigt, AR behandlingen på min 144 är den absolut kladdigaste jag har, ALLT fastnar på den. Munnskölj och dremmel....Snart är det dax för OWG, 956 skall bäras under en hel månad. Vi får se hur det går....
Noterat det också, löste det rätt enkelt genom att ta av mig glasögonen.För övrigt, AR behandlingen på min 144 är den absolut kladdigaste jag har, ALLT fastnar på den. Munnskölj och dremmel....
Tid såklartVad mäter den?
@Chuck är inte den första i tråden som råkat ut för språkpolisiära åthutningar..Tid såklart
Fortfarande inget som intresserar mig antar jag?Bästa Sinnister,
Inför morgondagen och nyhetsläppet. Vi kommer få in samtliga nyheter även de limiterade, men av de limiterade ytterst få. Med detta sagt, var snabb att beställa de limterade!
Så fler än en blir alltså limiterad?Bästa Sinnister,
Inför morgondagen och nyhetsläppet. Vi kommer få in samtliga nyheter även de limiterade, men av de limiterade ytterst få. Med detta sagt, var snabb att beställa de limterade!
Oroa dig inte, de dyker upp igen på C24 till extra(dyrt)pris i övermorgon.Så fler än en blir alltså limiterad?
Hm...
Det kan bli ansträngt för plånboken imorgon om ”det träffar rätt”Bästa Sinnister,
Man får ursäkta sig med jävligt banal humor@Chuck är inte den första i tråden som råkat ut för språkpolisiära åthutningar..
Det är inte plasten som är kvar?För övrigt, AR behandlingen på min 144 är den absolut kladdigaste jag har, ALLT fastnar på den. Munnskölj och dremmel....
Hör vad du säger. Men tror omöjligt att den kan vara värre än UX.För övrigt, AR behandlingen på min 144 är den absolut kladdigaste jag har, ALLT fastnar på den. Munnskölj och dremmel....