Grymt.Fick hjälp med bandbyte, byte av spänne plus själva spännet för 350sek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt.Fick hjälp med bandbyte, byte av spänne plus själva spännet för 350sek.
Grymt! De är ju roliga ett tag iaf, de där banden.Testar ett lite "spexigt" nato, men får nog bli länk snart igen.
Ja dom brukar inte sitta på allt för länge men dom är lite roliga att ha iblandGrymt! De är ju roliga ett tag iaf, de där banden.
Vad är det för band? Är sugen på ett liknande till min uxU2 på Zuludiver.
http://royalstraps.se/product/nyhet-zuludiver-cordura-diverVad är det för band? Är sugen på ett liknande till min ux
Beställt!
Natot är helt okej men det bästa i bilden är reflektionen i tavlanTestar ett lite "spexigt" nato, men får nog bli länk snart igen.
Vill så jävla gärna ha en UX. Någon som har en och vill dela lite tankar o känslor?
Tack, den hade jag helt missat Hur nu det gick till! Skall läsasBra val Du kan ju alltid starta med den föredömligt välskrivna recensionen i ämnen av @Fliegerchronograph
https://klocksnack.se/threads/sinn-ux-gsg9-en-oljefylld-tuffing-från-tyskland.62770/
Tror att jag måste ha ett sånt bandFrån dagens lördagspromenaden
Jag har en ux sedan 1 år tillbaka. Helt underbar som beater/arbetsklocka. Inte ett märke på hela klockan och så jobbar den hårt varje vardag. Allt från trånga utrymmen till gräva i jord/sand/lera mm mm. Många smällar har den tagit, även gasolen har bränt den ett par gånger, armen blev bränd men Ux var oberördTack, den hade jag helt missat Hur nu det gick till! Skall läsas
Kul. Den verkar vara riktigt grym. Hur upplever du storleken och tyngden?Jag har en ux sedan 1 år tillbaka. Helt underbar som beater/arbetsklocka. Inte ett märke på hela klockan och så jobbar den hårt varje vardag. Allt från trånga utrymmen till gräva i jord/sand/lera mm mm. Många smällar har den tagit, även gasolen har bränt den ett par gånger, armen blev bränd men Ux var oberörd
Tack, den hade jag helt missat Hur nu det gick till! Skall läsas
Den har jag tittat igenom ett par gånger! Blir ju inte mindre sugenDär är en bra videorecension och där man ser "bouncen" på sekundvisaren också Page&Cooper är AD för Sinn...kan vara bra att veta.
Jag har 19cm handleder så på mig sitter den bra och jag upplever den absolut Inte som tungKul. Den verkar vara riktigt grym. Hur upplever du storleken och tyngden?
Du får gärna prova den, arbetar i Sthlm, allt från söder om söder upp till Arlanda. Just för tillfället i EnskedeDen har jag tittat igenom ett par gånger! Blir ju inte mindre sugen
Tack, det var snällt av dig. Har dock flyttat ner och pluggar i Skåne.. Men lär väl komma hem någon gång så då kanske man kan styra något så får jag bjussa på kaffe!Du får gärna prova den, arbetar i Sthlm, allt från söder söder upp till Arlanda. Just för tillfället i Enskede
Absolut, skicka ett pmTack, det var snällt av dig. Har dock flyttat ner och pluggar i Skåne.. Men lär väl komma hem någon gång så då kanske man kan styra något då så får jag bjussa på kaffe!
Fortfarande sjukt nöjd med min EZM 3F. Tycker det är lite konstigt att den inte verkar så poppis, då jag upplever tavlan som mycket trevligare än den på vanliga EZM 3.
Innebär det att din anniversary får stanna?Sinnisters! Jag har använt @AdrianOs 556i som han hade till försäljning tidigare i en vecka. Har bestämt mig för att släppa denna vidare till samma pris. PMa om någon är intresserad.
Yes! Anniversaryn stannar. Drog tillbaka min annons och behåller klockan.Innebär det att din anniversary får stanna?
Priset är bra tycker jag, den är ju i kanonskick.Får hoppas på det. Vill inte bumpa för mycket heller för framtida försäljningar och köp. Den ligger väl rätt bra i pris nu eller vad tycker ni?