• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Testar ett lite "spexigt" nato, men får nog bli länk snart igen.
20171014_154637-01.jpeg

Tack, den hade jag helt missat o_O Hur nu det gick till! Skall läsas
Jag har en ux sedan 1 år tillbaka. Helt underbar som beater/arbetsklocka. Inte ett märke på hela klockan och så jobbar den hårt varje vardag. Allt från trånga utrymmen till gräva i jord/sand/lera mm mm. Många smällar har den tagit, även gasolen har bränt den ett par gånger, armen blev bränd men Ux var oberörd

Jag har en ux sedan 1 år tillbaka. Helt underbar som beater/arbetsklocka. Inte ett märke på hela klockan och så jobbar den hårt varje vardag. Allt från trånga utrymmen till gräva i jord/sand/lera mm mm. Många smällar har den tagit, även gasolen har bränt den ett par gånger, armen blev bränd men Ux var oberörd
Kul. Den verkar vara riktigt grym. Hur upplever du storleken och tyngden?

Fortfarande sjukt nöjd med min EZM 3F. Tycker det är lite konstigt att den inte verkar så poppis, då jag upplever tavlan som mycket trevligare än den på vanliga EZM 3.
DoOscql.jpg

Fantastiskt fin, tycker jag. Flera skillnader har redan nämnts mellan 3f och 3. Andra olikheter är att 3f även är snäppet tunnare (märks kanske bara när de ligger jämte varandra), och att den röda färgen är matt och något faluröd hos 3f. Och vridringen kan förstås vridas i båda riktningar eftersom det är en pilotklocka.

Ezm 3f och 3 är två av mina absoluta Sinn-favoriter. Hade jag bara landat i vilken jag tyckte allra mest om, så skulle jag köpa den redan i morgon :)

Får hoppas på det. Vill inte bumpa för mycket heller för framtida försäljningar och köp. Den ligger väl rätt bra i pris nu eller vad tycker ni?
Priset är bra tycker jag, den är ju i kanonskick.:)
Jag hade slagit till för länge sen om jag inte bestämt mig för att köpa andra saker istället för att lägga allt på klockor.

Tillbaka
Topp