• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Lumat nato kanske?

Om man vill dra igång spontanrave med Enya på högsta volym någon dag (fattar du det skämtet är du officielt gammal. Sorry.).
Men vafan Lasse, du går ju på vad som helst. Enya e inte rejv!
 
Lumat nato kanske?

Om man vill dra igång spontanrave med Enya på högsta volym någon dag (fattar du det skämtet är du officielt gammal. Sorry.).
Tysk klocka och fluorescerande (svårt ord att stava) band. 🤔

Jag tänker Scooter 🙈
 
Lumat nato kanske?

Om man vill dra igång spontanrave med Enya på högsta volym någon dag (fattar du det skämtet är du officielt gammal. Sorry.).
vicky-pollard-yeah-but-no-but.gif
 
756 hoppade upp på länken igen.
Haha, den går faktiskt inte att ha på ngt annat 😅
Lugghålen sitter så långt ner på hornen som också är väldigt nära armen så även om den "bara" är 14mm tjock så ser den ut som en burk på armen om man har den på ett vanligt band.
3FFAAAED-DA58-485D-9ED8-EF74DDBF7F3C.jpeg
6AB3D26A-9A51-4C3F-A1B7-4174776C4392.jpeg
 
Någon som är intresserad av en slutsåld T50 i guld-bronze med c.a 500EUR rabatt? Pma isf så berättar jag vilken handlare som har den inne :)
Med tanke på eurokurs över 11.60 så vågar jag inte ens tänka på vad den skulle kosta även med rabatten(från vilket pris?).
Finns en på C24 för 67475 sek.

Galet.
 
Tillbaka
Topp