• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Vill inte skriva ut då jag inte vet vilken policy Sinn har när det kommer till rabatter. Vill inte sätta ADn i ”skiten” så att de blir av med märket.
Tycker det är klokt.

500 eur är en riktigt bra rabatt på en Sinn.
Problemet är att de dragit iväg prismässigt det senaste och det tar lite tid att vänja sig vid det nya normala
 
103an kommer nog inte vara förstavalet till skinnställ.
Känns lite klumpig under manchetten...
PXL_20230526_063622265.jpg
 
Vad sägs om ett split nato?


Köpte två andra där igår, väldigt lika Sinns nya men till 1/4 av priset.


C4616B2A-977C-43EB-9FAE-3670C4014BBD.jpeg
Var det någon i tråden som klickade hem ett split-nato härifrån? Dom verkade ju onekligen relativt prisvärda trots kronkursen….
 
Förra veckan var jag och köpte ett par nya vandringsskor. Ett butiksbiträde frågade om det var en Sinn jag hade på handleden, och det var det ju! Så visade det sig att han hade jobbat på Erikson. Jag kände inte igen honom, men jag är ju trots allt inte i butiken SÅ ofta.

20230527_161735.jpg
 
Förra veckan var jag och köpte ett par nya vandringsskor. Ett butiksbiträde frågade om det var en Sinn jag hade på handleden, och det var det ju! Så visade det sig att han hade jobbat på Erikson. Jag kände inte igen honom, men jag är ju trots allt inte i butiken SÅ ofta.

20230527_161735.jpg
Sinnister finns där man minst anar det ;-)
EZM3 och Vasektomi, stenhårt ju!! 😀
IMG_20230527_183426.jpg
Det borde man ju skaffa, synd att det inte är kostnadsfritt i republiken, kostar ju som en H-länk typ.🙈
 
Tillbaka
Topp