• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Givet 103 idag. Det kör jag alltid 27/5-23!
PXL_20230527_171941547.jpg

Det fanns grillat kött, gratäng, sparris och grönpepparsås på tallriken, men jag är lika bra på att äta som att laga mat!
 
Asså, Sinn 358 med blå tavla.....

Vad får man för en njure på svarta marknaden?
Sinn-358-Sa-PILOT-B-E.011.jpg
 
Där lärde jag mig något nytt. Kollar man på det beloppet i det högsta spannet så 300.000 kr. Det är fasen ingenting för ett organ inklusive ingrepp och potentiella komplikationer. Hemskt
 
Vafan 😱 Så nu säger du att min inte är autentisk. Där rasade allt 😂
Haha. Jag har försökt få Sinn att modifiera min GSG9 som ovan men fick då till svar att det där endast var en limiterad modell som inte erbjuds längre. Så frågan är om det är så? Att det var en limiterad version tillgänglig för alla? Jag har då aldrig sett en sådan till salu. Kan sinn ha en anledning till att inte säga som det är, att det är den militära versionen som inte erbjuds till civila? Lite märkligt faktiskt.

Kan såklart ha helt fel och att alla gsg9 är issued 😂
 
Haha. Jag har försökt få Sinn att modifiera min GSG9 som ovan men fick då till svar att det där endast var en limiterad modell som inte erbjuds längre. Så frågan är om det är så? Att det var en limiterad version tillgänglig för alla? Jag har då aldrig sett en sådan till salu. Kan sinn ha en anledning till att inte säga som det är, att det är den militära versionen som inte erbjuds till civila? Lite märkligt faktiskt.

Kan såklart ha helt fel och att alla gsg9 är issued 😂
Fast egentligen har väl alla en
G-SHOCK
. 😆 😆 😆 😆 😆 😆
 
om du läser Fliegerchronografs inlägg. De använder UX. Ungefär som svenska piloter får S&S UTC skydiver

Sedan använder väl var och en vad de vill tänker jag men då privat.

För övrigt är g s…ck hemskare än äppleklockor. Man kan väl inte strida och se fånig ut? 😘
Hehe - skojade bara. Det finns ju ett antal norska Heuer 1550 som kommit ut på marknaden.
Kan ju vara så att när de hämtar ut sina UX så är det militär utrustning som ska lämnas in om och när de sutar = inga kommer ut på marknaden.
 
Hehe - skojade bara. Det finns ju ett antal norska Heuer 1550 som kommit ut på marknaden.
Kan ju vara så att när de hämtar ut sina UX så är det militär utrustning som ska lämnas in om och när de sutar = inga kommer ut på marknaden.
Fattar. Men frågan om användningen är såklart befogad.
Alldeles för många klockmärken som anspelar på militärt ursprung på många modeller med som i bästa fall bara är en jubileumsmodell utan faktiskt militär användning.

Därför tycker jag det är centralt att den är issued. Fliegerchronografs recension var av stor vikt när jag bestämde mig för att köpa
 
Tillbaka
Topp