Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fråga mig själv samma fråga ofta, testa en säljes annons på lifestyle?Asså, Sinn 358 med blå tavla.....
Vad får man för en njure på svarta marknaden?![]()
Ja det var en trevlig överraskning. Här är det gratis.Sinnister finns där man minst anar det ;-)
Det borde man ju skaffa, synd att det inte är kostnadsfritt i republiken, kostar ju som en H-länk typ.![]()
Asså, Sinn 358 med blå tavla.....
Där lärde jag mig något nytt. Kollar man på det beloppet i det högsta spannet så 300.000 kr. Det är fasen ingenting för ett organ inklusive ingrepp och potentiella komplikationer. HemsktSälja njure | Orgaandonatie.nu
Runt om i världen finns det ett stort antal personer som behöver en ny njure, i många fall för sin överlevnad. Det gör att behovet av njurar är mycket stort vilket innebär att det finns en marknad för organhandel. Dock är organhandel förbjudet i de allra flesta länder vilket i sin tur gör att...orgaandonatie.nu
Du får sälja båda enligt länken @vanman postade;Asså, Sinn 358 med blå tavla.....
Du kanske kan köpa den tillsammans med @JamterikAsså, Sinn 358 med blå tavla.....
Tillsammans är som delat ansvar, glöm det.
lite!Priset var ju inte så farligt, 37´ hos klockarn i Sumpan. Det är väl bara jobba över lite...
Det är bara ett no-name gummi. Minns inte var jag köpte det. Men tror det var någon av de svenska bandbutikerna.Fint! Vad är det för band du kör?![]()
Den är såå fiin. Att du har svårt att se datumet är väl positivt? Jag leker att 13 är nodateGillar verkligen den, men, fasen vad jag har svårt att se datumet.![]()
Faktiskt en märklig prioritering på en GSG-dykare.Röd text är ju för att den inte ska störa i dykning/mörker.
Antar iom det att Gsg9 tycker att datum är skitviktigt
![]()
Fast, dom är stenhårda i det förbandet så dom dyker flera dagar i sträck, då kan det vara viktigt att komma ihåg vilket datum det är! Mer märkligt att den inte har day oxå....Faktiskt en märklig prioritering på en GSG-dykare.
VafanMig veterligen så är militära gsg9 inte samma som går att köpa från sinn.
Här har de till och med tänkt att man inte får bli distraherad av hur lite syre man har kvar
![]()
Vilken modell undrar du över? Tjocklek på länk varierar en del beroende på modellen den ska sitta på.Någon som vet tjockleken på deras länkar, Fine och H länk har de samma tjocklek?
Haha. Jag har försökt få Sinn att modifiera min GSG9 som ovan men fick då till svar att det där endast var en limiterad modell som inte erbjuds längre. Så frågan är om det är så? Att det var en limiterad version tillgänglig för alla? Jag har då aldrig sett en sådan till salu. Kan sinn ha en anledning till att inte säga som det är, att det är den militära versionen som inte erbjuds till civila? Lite märkligt faktiskt.VafanSå nu säger du att min inte är autentisk. Där rasade allt
![]()
Fast egentligen har väl alla enHaha. Jag har försökt få Sinn att modifiera min GSG9 som ovan men fick då till svar att det där endast var en limiterad modell som inte erbjuds längre. Så frågan är om det är så? Att det var en limiterad version tillgänglig för alla? Jag har då aldrig sett en sådan till salu. Kan sinn ha en anledning till att inte säga som det är, att det är den militära versionen som inte erbjuds till civila? Lite märkligt faktiskt.
Kan såklart ha helt fel och att alla gsg9 är issued![]()
Haha det är iofs sjukt sant! Coolt om man skulle lyckas köpa en sån från en icke klockintresserad einzatsoperatörFast egentligen har väl alla en
.G-SHOCK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om du läser Fliegerchronografs inlägg. De använder UX. Ungefär som svenska piloter får S&S UTC skydiverFast egentligen har väl alla en
.G-SHOCK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe - skojade bara. Det finns ju ett antal norska Heuer 1550 som kommit ut på marknaden.om du läser Fliegerchronografs inlägg. De använder UX. Ungefär som svenska piloter får S&S UTC skydiver
Sedan använder väl var och en vad de vill tänker jag men då privat.
För övrigt är g s…ck hemskare än äppleklockor. Man kan väl inte strida och se fånig ut?![]()
Fattar. Men frågan om användningen är såklart befogad.Hehe - skojade bara. Det finns ju ett antal norska Heuer 1550 som kommit ut på marknaden.
Kan ju vara så att när de hämtar ut sina UX så är det militär utrustning som ska lämnas in om och när de sutar = inga kommer ut på marknaden.