VAAA??Det är alkohol i vinet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VAAA??Det är alkohol i vinet
Inte jag heller. Letade uppslag för en sommarfeeling på semesterresa och som vanligt kom min käre vän @R.Capac till undsättningGillar't!!
Aldrig tänkt på att vitt skulle funka till 104
Hmmm, undrar vilka andra Sinn som oväntat funkar på vitt....Inte jag heller. Letade uppslag för en sommarfeeling på semesterresa och som vanligt kom min käre vän @R.Capac till undsättning
Prova!Hmmm, undrar vilka andra Sinn som oväntat funkar på vitt....
*försöker intensivt att inte gå och testa på 103 k12
Onekligen, missade ett svart på K&S med tre minuter igår, inte alls bitter. Får fortsätta med perlon!Bästa kombon
UX/Isofrane
Kanske ska köpa ett vitt perlon till min UX?Hmmm, undrar vilka andra Sinn som oväntat funkar på vitt....
*försöker intensivt att inte gå och testa på 103 k12
Om vi i tråden samlar till och köper ett Isofrane till dig, lägger du undan dina perlon då ? (Skämt)Onekligen, missade ett svart på K&S med tre minuter igår, inte alls bitter. Får fortsätta med perlon!
De går åt som smör i solsken! Jag missade ett svart Isofrane med pvd-spänne med 40 minuter på Uhrforum. Också väldigt irriterande eftersom det är exakt den kombon jag vill ha och det är första gången jag sett den till salu.Onekligen, missade ett svart på K&S med tre minuter igår, inte alls bitter. Får fortsätta med perlon!
Nä, fy tusan så retligt!Onekligen, missade ett svart på K&S med tre minuter igår, inte alls bitter. Får fortsätta med perlon!
Det tåls att tänka påOm vi i tråden samlar till och köper ett Isofrane till dig, lägger du undan dina perlon då ? (Skämt)
Kommer bli super!Lagt beställning nu på Sinns egna gråa silikonband med tegimenterad vikklasp... kunde inte stå emot. Får se om jag gjort ett bra köp eller om det var 3000 onödigt slösade riksdaler.
NYa bilder när det är gjort, until then...
Fan! ska man be Erikssons att ta hem en SDR bezel när man endå väntar?Lite effermiddagsperlon! - måste skaffa ett blått till 240 inser jag!
Deo GloriaUX på svart isofraiish, för @Dr. D s skull. Kyrka från sent 1400-tal i bakgrunden och några hundra år nyare cab (inte min)..
Här var det någon som var påläst . Klocktorn för nästan topic .Deo Gloria
Växte upp i Gammelstad, så lite fusk kanskeHär var det någon som var påläst . Klocktorn för nästan topic .
Regngudarna vet att du är UX-lös och vill blidka dig. Du får meddela att 856 också har bra vattenskydd.Får inget regn! Kollegorna skryter om hur mycket regn de fått, här ingenting.
Regnmolnen smiter förbi...
Apropå regn… ska omgående byta till gummi på UX!Regngudarna vet att du är UX-lös och vill blidka dig. Du får meddela att 856 också har bra vattenskydd.
blir det inte super vet jag vem som ska få ta rollen som syndabock
@Jamterik klass på den högraFokus varierar
Kan vara så men är tveksam. Den mannen känns generellt ofokuserad när det gäller fotografering@Jamterik kanske är duktig på att fokusera på vad som är viktigt?