Liknar mitt Hirsh-gummi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Liknar mitt Hirsh-gummi
Helt ok .Bekvämt?
Den ena ugglan verkar inte särskilt imponerad?
Tror mitt är från feskarn.Liknar mitt Hirsh-gummi
Den andra hör inte vad du säger just nu .Den ena ugglan verkar inte särskilt imponerad?
Luftigt? (Hur ser baksidan ut?)Betydligt nättare än originalsilikonet och just nu är det på plussidan.
Bäst i norden? Nu blev jag nyfikenIbland är en pool bara en pool och inte en jakt på att bli bäst i norden. Älskar de få stunderna.
Fridykning bifins. Trist för din UX som jag tjatade om att få köpa att den inte får vara med. Var tvungen att hämta ut en ny. Ditt fel!Bäst i norden? Nu blev jag nyfiken
Coolt! Hur stora djup talar vi om?Fridykning bifins. Trist för din UX som jag tjatade om att få köpa att den inte får vara med. Var tvungen att hämta ut en ny. Ditt fel!
Coolt! Hur stora djup talar vi om?
Min har nog säkert varit nere på 3-4 meter denna sommaren tillsammans med havsskölpaddor och diverse fiskar så glad att jag inte släppte den
Nytt världsrekord togs igår på 122 m
Onej. I Sverige är det så outvecklat ännu att 80m är mer än tillräckligt för skandinaviskt rekord. Rekordet på herrsidan är sämre än damernas.
Lättare att dyka när man ser något också. Och det är varmare i vattnet, även om det kanske är marginellt på de djupen.Onej. I Sverige är det så outvecklat ännu att 80m är mer än tillräckligt för skandinaviskt rekord. Rekordet på herrsidan är sämre än damernas.
Se där! Då får man se UX på orange Isofranic. Snyggt!Semesterkläderna på!
Precis, det är cheapsofrane från watchwear. Men just den orangea är väldigt mjuk och följsam.Se där! Då får man se UX på orange Isofranic. Snyggt!
Min dykreflex är tydlig i alla vatten, "vad dan håller du på med, UPP UR VATTNET IDIOT, du är inte skapt för detta!!"Både ja och nej. Man gör ju inte rekordförsök i Sverige utan man anmäler sitt försök och har en team från ADIA eller CMAS som kollar en. Ofta sker det i Kalamata eller i Panglao. På ett sätt är det svårare att dyka i varma vatten, åtminstone för oss nordbor. Dykreflexen sätter liksom aldrig in. I Vättern slår dykreflexen i typ på direkten.
Själv är man så fet att det är besvärligt att komma ner under ytan numer. Inte klädsamt men bekvämt när man mest ligger och flyter.Min dykreflex är tydlig i alla vatten, "vad dan håller du på med, UPP UR VATTNET IDIOT, du är inte skapt för detta!!"