Haha jag är förmodligen en av Sveriges mest morgontrötta personer, ska man upp så dags så minimerar jag alla risker att försova sig03:40 och hotellrum. Var baren stängd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha jag är förmodligen en av Sveriges mest morgontrötta personer, ska man upp så dags så minimerar jag alla risker att försova sig03:40 och hotellrum. Var baren stängd?
Tänkte att det var billigare att dricka i baren och sova på flyget än att sova på hotellet och dricka på flygetHaha jag är förmodligen en av Sveriges mest morgontrötta personer, ska man upp så dags så minimerar jag alla risker att försova sig
Ah, touché !Tänkte att det var billigare att dricka i baren och sova på flyget än att sova på hotellet och dricka på flyget
Den bilden värmer i hjärtat på en @vanmanFörsta etappen på resan Nora - Närpes, runt Bottenviken, gjord och vi har vaknat upp för att fortsätta. Gårdagens restid (med stopp) kvar på klockan. Har sovit strax norr om högakustenbron. Nästa stopp för natten blir Kalix om allt går som det ska.
Då gör nog denna det också. Ska strax bege oss vidare från andra stoppet strax utanför Kalix. Nu är det nära finsk mark under hjulenDen bilden värmer i hjärtat på en @vanman
Det kan jag hålla med om till - synd att en annan inte är kompatibel med MN-spännet bara…Letade lite bilder till @vanman.
Tycker nog UX ska sitta på ett gummi.
Även Erikas - snyggt.
Men inte på Bund
Får bli ett besök på @ERIKSON URHANDEL om ett par veckor och kika i verkligheten! Det ser ju bra ut som sagt?Hade ingen men visst skulle det fungera?
Eller the real deal;Får bli ett besök på @ERIKSON URHANDEL om ett par veckor och kika i verkligheten! Det ser ju bra ut som sagt?
Det var snabba ryck! Har du ens landat? Riktigt snygg på brunt läder.Då var det dags att besöka kolgruvan igen.
Hemma vid 02.30 i natt. Sen kunde jag inte sova så kunde likaväl åka o jobba lite. Men avklarat nuDet var snabba ryck! Har du ens landat? Riktigt snygg på brunt läder.
Ett av dina bästa bandval hittills också.
Såja, kraglösa extra tjocka bandstift gör sig riktigt bra på UX SDR, lite fixed lugs känsla!
Tänkte på er och tog av perlonet innan fototEtt av dina bästa bandval hittills också.
Edit: Chronissimo excluded.
Bekvämt?