• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Första etappen på resan Nora - Närpes, runt Bottenviken, gjord och vi har vaknat upp för att fortsätta. Gårdagens restid (med stopp) kvar på klockan. Har sovit strax norr om högakustenbron. Nästa stopp för natten blir Kalix om allt går som det ska.
IMG_1722.jpeg
IMG_1723.jpeg
IMG_1737.jpeg
 
Just det.

Lånade ut min 104 till brorsonen i juni. Nu vill han ha en egen. Funderade på att släppa min men nu har jag samlat lite minnen med denna så svår att släppa känner jag.

Om någon har en 104 som ni kan tänka er att sälja säg gärna till (PM). Helst en svart med index. Länk är inte viktigt men fullset i övrigt är trevligt. Gärna i hyfsat bra skick.
 
Födelsedag då åker finklockan på 🥳
IMG_4500.jpeg

Har ägt fem sinn genom mitt klockintresse (två just nu) kanske få bli en till 🤗 men är svårt att motivera när 556 och 103k12 täcker det mesta ☺️
Ha en bra dag alla i tråden! Och tack för alla fantastiska bilder och konversationer ni bidra med! 🤗
 
Får bli ett besök på @ERIKSON URHANDEL om ett par veckor och kika i verkligheten! Det ser ju bra ut som sagt? :cool:
Eller the real deal;


Så får du läderflärpen under spännet.
Dock så är originalet ganska långt, har det på näst innersta hålet.
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-klockarmband-klockband.9487/post-4521820
 
Tillbaka
Topp