Men ett perlon-nato då?
![watchbandit.com](https://watchbandit.com/wp-content/uploads/2021/09/Watchbandit-Premium-Perlon-Watch-Strap-Black-min.jpg)
Premium Perlon Watch Strap - Black | WB Original - WATCHBANDIT
Buy adjustable premium perlon straps at WatchBandit ✅ Flat and soft ✅ Worldwide shipping ✅ Trusted Shops certified ✅ Since 2014 ✅
![watchbandit.com](https://watchbandit.com/wp-content/uploads/2018/05/favicon_b_4x-32x32.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men ett perlon-nato då?
Jo det låter onekligen som en mycket bättre idéMen ett perlon-nato då?
![]()
Premium Perlon Watch Strap - Black | WB Original - WATCHBANDIT
Buy adjustable premium perlon straps at WatchBandit ✅ Flat and soft ✅ Worldwide shipping ✅ Trusted Shops certified ✅ Since 2014 ✅watchbandit.com
Jag anar ett uns av ironi i din text….Jo det låter onekligen som en mycket bättre idé![]()
Helt ärligt, vem fan tycker att dom emojjisarna är nått att skylta med?
Nja, kan vara lite mer än unsJag anar ett uns av ironi i din text….![]()
Har väl generellt varit dåligt med 856 i tråden över tid, finns ju en handfull B-uhr och några UTC (som sällan visas) - men jag minns inte om vi någonsin sett en plain 856 i tråden… betydligt fler 857 isf.Ingen som har en 856 till salu? Har nämligen på känn att U50 och 856 skulle bli den ultimata duon.
![]()
Ja, du har nog rätt! Jag skulle kunna tänka mig vilken som helst av varianterna i och för sig, alla har sin charm. Jag har lagt upp en köpesannons nu i alla fall, så får vi se om det nappar.Har väl generellt varit dåligt med 856 i tråden över tid, finns ju en handfull B-uhr och några UTC (som sällan visas) - men jag minns inte om vi någonsin sett en plain 856 i tråden… betydligt fler 857 isf.
Förra sommaren var det ploproff son gällde, nu är det UXmen det va då helvete vad UXar som cirkulerar![]()
Sura för mig är att min kommer runt oktober/novemberFörra sommaren var det ploproff son gällde, nu är det UX![]()
Du kommer njuta av den lika mycket då ;-)Sura för mig är att min kommer runt oktober/november![]()
Det skulle vara en bra duo.Ja, du har nog rätt! Jag skulle kunna tänka mig vilken som helst av varianterna i och för sig, alla har sin charm. Jag har lagt upp en köpesannons nu i alla fall, så får vi se om det nappar.
Förresten, har du kvar din 856 B-Uhr @Skägglurk? Vill minnas att den var till salu en gång i tiden. Du har en intressent i så fall.![]()
B-Uhr är så fin! Har beundrat den på avstånd i ett par år nu.Det skulle vara en bra duo.
856 boetten är attans bekväm och tål ju hur mycket stryk som helst.
![]()
Riktigt cool!@Sennelier
Klipp den här! Tyska CSI.
Köp Sinn 856 / 857 på Chrono24
Upptäck Sinn 856 / 857-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesschrono24.app
![]()
Jag har min 756 från -09.Den som ligger på K&S just nu, vad tror ni om den? (Ingen stammis här i Sinn-tråden, jag har kollat och han har bara ett inlägg här i samband med att annonsen skapades.) Den har legat på K&S sedan november 2021 och har en ding i boetten och skada på glaset, vilket avskräcker mig en smula. Och den är 8 år gammal, vilket gör att den kanske börjar närma sig service om man har otur. Vad tycker ni att en sådan 856 UTC är värd?
Avslutad - Sinn 856 UTC
Inköpt av mig 2015-09-01 på Eriksson Urhandel. Box, kvitto, tillbehör och papper finns. Nypriset idag är 27390. Modell: Sinn 856 UTC H-länk (de flesta bilder med gammalt nato men bilder på den oanvända stål-länken finns längre ner) Den har fått noll handledstid de sista 5 åren så det den...klocksnack.se
Nej, det där med service är ju som ett lotteri. Ibland har man tur, ibland inte. Men med ökad ålder på uret ökar ju sannolikheten.Jag har min 756 från -09.
Låg också i lådan 5-6 år och den tickar på fint så inte säkert den behöver service på flera år.
Vad rätt pris är har jag ingen aning om.
Finns de som är bättre på det här i tråden![]()
Min högst personliga åsikt.Den som ligger på K&S just nu, vad tror ni om den? (Ingen stammis här i Sinn-tråden, jag har kollat och han har bara ett inlägg här i samband med att annonsen skapades.) Den har legat på K&S sedan november 2021 och har en ding i boetten och skada på glaset, vilket avskräcker mig en smula. Och den är 8 år gammal, vilket gör att den kanske börjar närma sig service om man har otur. Vad tycker ni att en sådan 856 UTC är värd?
Avslutad - Sinn 856 UTC
Inköpt av mig 2015-09-01 på Eriksson Urhandel. Box, kvitto, tillbehör och papper finns. Nypriset idag är 27390. Modell: Sinn 856 UTC H-länk (de flesta bilder med gammalt nato men bilder på den oanvända stål-länken finns längre ner) Den har fått noll handledstid de sista 5 åren så det den...klocksnack.se
Ja, du och jag tänker i samma banor... Med de skadorna och åldern avstår jag nog och letar vidare.Min högst personliga åsikt.
Jag skulle definitivt räkna in en kostnad för service. Eftersom det är Ar så blir det Tyskland med allt vad det innebär i tid och kostnad.
Så jag tycker priset är högt. Hade hellre köpt en helt ny B-uhr isf.