Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perlon nato... Hmmmm![]()
Ribbat NATO idag.
Kommer ju alltid tebax till perlon, så himla bekvämt, nu snodde sonen ha ett efter att ha provat på sin CWC.Perlon nato... Hmmmm![]()
Den där är som gjord för dig!Grått ute. Då passar det med grå klocka
![]()
Om det var någon i tråden så lär det ju inte varit en U1, om nu inte folk har dom i sina slutförvar och aldrih visar upp domSåg precis en Sinn för första ggn någonsin i det vilda, en U1 eller U50. Så om någon i tråden bor i Motala var det nog du för nog inte helt vanligt val här men ett bra sådant
För feg för att kommentera förövrigt…![]()
Jag har iof släkt i området (ungefär) men det var inte jag den gångenSåg precis en Sinn för första ggn någonsin i det vilda, en U1 eller U50. Så om någon i tråden bor i Motala var det nog du för nog inte helt vanligt val här men ett bra sådant
Kanske @Motalaman?Såg precis en Sinn för första ggn någonsin i det vilda, en U1 eller U50. Så om någon i tråden bor i Motala var det nog du för nog inte helt vanligt val här men ett bra sådant
Lummelunda?Grottutforskning idag
![]()
![]()
Yes sir!Lummelunda?
Ett sunt tecken när du köper samma modell två gånger ;-) visserligen en SDR denna gång men ändå! Varmt välkommen tebax till tråden!Tillbaka med Sinn, återigen med en UX
![]()
Tackar! Ja men visst då?! Gillade den förra men tror jag föredrar den mindre plottriga tavlan på denna. Var lite skeptisk till SDR men gillar den mycket mer i verkligheten än vanliga stålbezeln. Den röda sekundvisaren är även den en trevlig uppgradering från min förraEtt sunt tecken när du köper samma modell två gånger ;-) visserligen en SDR denna gång men ändå! Varmt välkommen tebax till tråden!![]()
Nä @vanman![]()
Det slutar ju nästan alltid med att det röda perlonet åker på, det matchar så himla bra…
Nädu!!Freeeeeedag![]()
Japp, varje dagFreeeeeedag![]()
Helt ärligt, vem fan tycker att dom emojjisarna är nått att skylta med?