• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

image.jpg
 
Har aldrig sett något vettigt i prisväg på C24 då det gäller Sinn. Helt värdelös sajt om man inte letar något speciellt och är beredd att pynta för det också.
Mmm, håller med. Har köpt där ett par gånger och mycket riktigt betalat överpris, vilket var okej då eftersom jag gärna ville ha just dessa klockor. Men då var kronan åtminstone kring 10 mot euron. Jag har förhandlat om ett 856 B-Uhr och var beredd att betala överpris den här gången också, men att dessutom straffas med en växlingskurs på 11,56 blev bara för magstarkt, så jag drog mig ur... Nä, C24 är nog bara att glömma som läget är nu.
 
Mmm, håller med. Har köpt där ett par gånger och mycket riktigt betalat överpris, vilket var okej då eftersom jag gärna ville ha just dessa klockor. Men då var kronan åtminstone kring 10 mot euron. Jag har förhandlat om ett 856 B-Uhr och var beredd att betala överpris den här gången också, men att dessutom straffas med en växlingskurs på 11,56 blev bara för magstarkt, så jag drog mig ur... Nä, C24 är nog bara att glömma som läget är nu.
 
Undrar om han ångrar sig idag?
2011 - 555euro.
210573-f75ddcc2bdeefcc42180b1ac82088035.jpg


 
Undrar om han ångrar sig idag?
2011 - 555euro.
210573-f75ddcc2bdeefcc42180b1ac82088035.jpg


35mm utan krona, det är ju perfekt för mig o_O
 
35mm utan krona, det är ju perfekt för mig o_O
Du kanske borde prata med @Jamterik om en annan klocka från Helmut?
 
Du kanske borde prata med @Jamterik om en annan klocka från Helmut?
Ja den finns här.. Komsi Komsi
 
Du kanske borde prata med @Jamterik om en annan klocka från Helmut?
Ja den finns här.. Komsi Komsi
Haha, jag vet, jag vet, den är fantastisk! Men den är lite FÖR lik min 356.
 
Om ni har en dålig dag så kan jag rekommendera att kolla gamla annonser på olika forum.
Garanterar att dagen blir förstörd!

EZM 1 för 2099 euro :)

 
Senast ändrad:
KS är fantastikt. I förrgår sträckte en annan forummedlem ut sin hand och erbjöd sig sälja en EZM3 med vit datum mod från fabrik till mig. Den kom precis fram. Jag är så himla glad och nöjd. Trots att den väger en del och med sina 41mm så tycker jag ändå den bärs betydligt mindre. Troligen beroende på den smarta placeringen av kronan :)

IMG_0953.jpeg

IMG_0955.jpeg
 
Senast ändrad:
KS är fantastikt. I förrgår sträckte en annan forummedlem ut sin hand och erbjöd sig sälja en EZM3 med vit datum mod från fabrik till mig. Den kom precis fram. Jag är så himla glad och nöjd. Trots att den väger en del och med sina 41mm så tycker jag ändå den bärs betydligt mindre. Troligen beroende på den smarta placeringen av kronan :)

IMG_0953.jpeg
Grattis!
Helt rätt att slippa få kronan in i handen.
 
KS är fantastikt. I förrgår sträckte en annan forummedlem ut sin hand och erbjöd sig sälja en EZM3 med vit datum mod från fabrik till mig. Den kom precis fram. Jag är så himla glad och nöjd. Trots att den väger en del och med sina 41mm så tycker jag ändå den bärs betydligt mindre. Troligen beroende på den smarta placeringen av kronan :)

IMG_0953.jpeg

IMG_0955.jpeg
Hehe just nu undrar alla i tråden "vem som kasta" iväg sin ezm3 till dig 😆
 
Tillbaka
Topp