Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du investerat?
NäHar du investerat?
Imponerande av en bandtillverkareStrap Guide – Sinn 103 ST Flieger Chronograph
Welcome to the Bulang and Sons Strap Guide. Our aim is to showcase some of our most popular straps on a range of iconic watches so you can see how the different combinations work. Sinn 103 ST Flieger Chronograph The Sinn 130ST chronograph is a watched rooted in the early pilots chronographs and...bulangandsons.eu
Verkligen!Imponerande av en bandtillverkare
Har aldrig sett något vettigt i prisväg på C24 då det gäller Sinn. Helt värdelös sajt om man inte letar något speciellt och är beredd att pynta för det också.Vad trist det är att leta 856 när kronan är så svag. Man känner sig som ett barn med en hög monopolpengar när man försöker förhandla på C24.
Mmm, håller med. Har köpt där ett par gånger och mycket riktigt betalat överpris, vilket var okej då eftersom jag gärna ville ha just dessa klockor. Men då var kronan åtminstone kring 10 mot euron. Jag har förhandlat om ett 856 B-Uhr och var beredd att betala överpris den här gången också, men att dessutom straffas med en växlingskurs på 11,56 blev bara för magstarkt, så jag drog mig ur... Nä, C24 är nog bara att glömma som läget är nu.Har aldrig sett något vettigt i prisväg på C24 då det gäller Sinn. Helt värdelös sajt om man inte letar något speciellt och är beredd att pynta för det också.
Mmm, håller med. Har köpt där ett par gånger och mycket riktigt betalat överpris, vilket var okej då eftersom jag gärna ville ha just dessa klockor. Men då var kronan åtminstone kring 10 mot euron. Jag har förhandlat om ett 856 B-Uhr och var beredd att betala överpris den här gången också, men att dessutom straffas med en växlingskurs på 11,56 blev bara för magstarkt, så jag drog mig ur... Nä, C24 är nog bara att glömma som läget är nu.
Nur abholungAccessoires & Schmuck gebraucht kaufen | kleinanzeigen.de
Kleinanzeigen: Accessoires & Schmuck gebraucht kaufen - Jetzt in Dormagen finden oder inserieren! - kleinanzeigen.dewww.kleinanzeigen.de
Ja, och??Nur abholung
Precis!Ja, och??
Om du får för dig att sälja den så finns jag här!!På äventyr på Gotlands sydspets med 358an
35mm utan krona, det är ju perfekt för migUndrar om han ångrar sig idag?
2011 - 555euro.
[Erledigt] - Sinn Chrono "der Erste" 1961 m.Venus wie Neu/Revision 555€
Was soll ich sagen : Aus September 1961 der Sinn Gründung. Lag bei einem "Opi" ca.50Jahre in der Schublade. Das Tritium hat noch die Ursprungsfarbe,da nie Licht gesehen. Die Uhr hat keine Nutzungsspuren,und eine neue Revision. Kommt mit einem neuen Krokocalf Lederband (vom Foto). Das...uhrforum.de
Du kanske borde prata med @Jamterik om en annan klocka från Helmut?35mm utan krona, det är ju perfekt för mig
Ja den finns här.. Komsi KomsiDu kanske borde prata med @Jamterik om en annan klocka från Helmut?
Tillbakadragen - Guinand Chrono sport 351.65
Bumpar upp den, om någon vill komma med ett vettigt bud så är det helt ok, man kan inte få mer än nej... Till salu, en fin Guinand, kan inte hitta ett fel på den. Jag köpte den av en samlare i Tyskland men den är lite liten tycker jag, aldrig använt den. Synd att låta den ligga. Gav 15500, vill...klocksnack.se
Du kanske borde prata med @Jamterik om en annan klocka från Helmut?
Tillbakadragen - Guinand Chrono sport 351.65
Bumpar upp den, om någon vill komma med ett vettigt bud så är det helt ok, man kan inte få mer än nej... Till salu, en fin Guinand, kan inte hitta ett fel på den. Jag köpte den av en samlare i Tyskland men den är lite liten tycker jag, aldrig använt den. Synd att låta den ligga. Gav 15500, vill...klocksnack.se
Haha, jag vet, jag vet, den är fantastisk! Men den är lite FÖR lik min 356.Ja den finns här.. Komsi Komsi
Ja men för Kompis priset du får kan du knappt stå över!Haha, jag vet, jag vet, den är fantastisk! Men den är lite FÖR lik min 356.
Tell me about it... Senaste veckan har varit tortyr för mig.Om ni har en dålig dag så kan jag rekommendera att kolla gamla annonser på olika forum.
Garanterar att dagen blir förstörd!
KNAPPT!Ja men för Kompis priset du får kan du knappt stå över!
Grattis!KS är fantastikt. I förrgår sträckte en annan forummedlem ut sin hand och erbjöd sig sälja en EZM3 med vit datum mod från fabrik till mig. Den kom precis fram. Jag är så himla glad och nöjd. Trots att den väger en del och med sina 41mm så tycker jag ändå den bärs betydligt mindre. Troligen beroende på den smarta placeringen av kronan
Just nu känns den som att jag aldrig kommer att gå tillbaks till en vanlig kronaGrattis!
Helt rätt att slippa få kronan in i handen.
Hehe just nu undrar alla i tråden "vem som kasta" iväg sin ezm3 till digKS är fantastikt. I förrgår sträckte en annan forummedlem ut sin hand och erbjöd sig sälja en EZM3 med vit datum mod från fabrik till mig. Den kom precis fram. Jag är så himla glad och nöjd. Trots att den väger en del och med sina 41mm så tycker jag ändå den bärs betydligt mindre. Troligen beroende på den smarta placeringen av kronan