Jag vill inte outa någon. Men han kanske gör sig själv till känna?Hehe just nu undrar alla i tråden "vem som kasta" iväg sin ezm3 till dig
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill inte outa någon. Men han kanske gör sig själv till känna?Hehe just nu undrar alla i tråden "vem som kasta" iväg sin ezm3 till dig
Mig veterligen är det väl bara en som har/hade en moddad EZM3 med vitt datumhjul? Men jag minns inte vem det ärJag vill inte outa någon. Men han kanske gör sig själv till känna?![]()
Mig veterligen är det väl bara en som har/hade en moddad EZM3 med vitt datumhjul? Men jag minns inte vem det är(och har inte tid att söka i tråden just nu)
Vadå vi kastar bara lite frisbeeHehe just nu undrar alla i tråden "vem som kasta" iväg sin ezm3 till dig
Kan ju säga att min EZM3F också bara samlar damm just nu…Vadå vi kastar bara lite frisbee
Med det sagt så är jag så nöjd med min UX att ezm3:an bara samlade damm![]()
Jag får aldrig det...Jag har haft en del synpunkter på Sinns nyhetsbrev. Men det senaste tyckte jag faktiskt var intressant
Hmm. Har signat upp på det, men har aldrig fått något jag heller.Jag får aldrig det...
Jag får aldrig det...
Krav på minst fem Sinn för att få detHmm. Har signat upp på det, men har aldrig fått något jag heller.
Tusan. Är inne på min tredje nu. Trodde det skulle räckaKrav på minst fem Sinn för att få det![]()
Tror det varit 3år på alla med Ar hela tiden om jag inte missförstått, @ERIKSON URHANDEL kan säkert förtydligaHar Sinn utökat garantitiden? Var väl 2 år förut?
![]()
Vill minnas att det är såhär:Har Sinn utökat garantitiden? Var väl 2 år förut?
![]()
Tror det varit 3år på alla med Ar hela tiden om jag inte missförstått, @ERIKSON URHANDEL kan säkert förtydliga![]()
Tack grabbar! Då lärde jag mig något nytt även denna dag. Ordspråket stämmer verkligen!Vill minnas att det är såhär:
Utan ar: 2 år
Med ar: 3 år
Diapal: 5 år
Ligger en utehoppar in här och påminner de med 556i att skapa säljesannons…
Hade en i en liten stund men fan, jag vill ha den igen. Jag hajjar grejen med Sinn!
Inte jag som valde klocka idag.Dagens ur fick bli Sinn 809Vad kör ni på idag?
Standard Sinn, finns anledning att isofrane är poppiS ;-)Jag provade förresten precis Sinn gummi och blev tyvärr inte alls imponerad.
Gummit känns nästan klibbigt och även efter en tvätt med vatten och lite tvål så fastnar det allt möjligt damm och skit på den.
Är detta typiskt för alla Sinns egna gummin, eller är det bara jag som har otur och fick med ett gammalt som är slitet?
![]()
![]()
Detta har varit uppe som diskussion i tråden ett antal gånger där man jämför silikon mot FKM mm. Jag har samma erfarenheter som du beskriver då silikonet använts ett tag.Jag provade förresten precis Sinn gummi och blev tyvärr inte alls imponerad.
Gummit känns nästan klibbigt och även efter en tvätt med vatten och lite tvål så fastnar det allt möjligt damm och skit på den.
Är detta typiskt för alla Sinns egna gummin, eller är det bara jag som har otur och fick med ett gammalt som är slitet?
![]()
![]()
Från början var mitt matt, sen blir det blankare med tiden. Är ju lite av en magnet så drar åt sig det mesta.Jag provade förresten precis Sinn gummi och blev tyvärr inte alls imponerad.
![]()
![]()
Vad trist. Jag gillar verkligen spännet. Vet ni något annat gummi som hade passat i den?Standard Sinn, finns anledning att isofrane är poppiS ;-)
Semesterlunk med 103 k12Dagens ur fick bli Sinn 809Vad kör ni på idag?
Har för mig att ngn testade att skrubba det med grön eller vit schotchbrite och att det blev iallafall matt igen.Vad trist. Jag gillar verkligen spännet. Vet ni något annat gummi som hade passat i den?
Jag är inte super förtjust i utseendet på isofrane. För många rektangulära hål för min smak![]()