• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Otroligt irriterande. Andra gången jag missat denna - eller en snarlik - på Tradera. Hoppas ni har bättre tur!
IMG_4860.PNG
 
hoppar in här och påminner de med 556i att skapa säljesannons…

Hade en i en liten stund men fan, jag vill ha den igen. Jag hajjar grejen med Sinn!
Ligger en ute :)

 
Jag provade förresten precis Sinn gummi och blev tyvärr inte alls imponerad.
Gummit känns nästan klibbigt och även efter en tvätt med vatten och lite tvål så fastnar det allt möjligt damm och skit på den.
Är detta typiskt för alla Sinns egna gummin, eller är det bara jag som har otur och fick med ett gammalt som är slitet?

IMG_0964.jpeg


IMG_0965.jpeg
 
Jag provade förresten precis Sinn gummi och blev tyvärr inte alls imponerad.
Gummit känns nästan klibbigt och även efter en tvätt med vatten och lite tvål så fastnar det allt möjligt damm och skit på den.
Är detta typiskt för alla Sinns egna gummin, eller är det bara jag som har otur och fick med ett gammalt som är slitet?

IMG_0964.jpeg


IMG_0965.jpeg
Standard Sinn, finns anledning att isofrane är poppiS ;-)
 
Jag provade förresten precis Sinn gummi och blev tyvärr inte alls imponerad.
Gummit känns nästan klibbigt och även efter en tvätt med vatten och lite tvål så fastnar det allt möjligt damm och skit på den.
Är detta typiskt för alla Sinns egna gummin, eller är det bara jag som har otur och fick med ett gammalt som är slitet?

IMG_0964.jpeg


IMG_0965.jpeg
Detta har varit uppe som diskussion i tråden ett antal gånger där man jämför silikon mot FKM mm. Jag har samma erfarenheter som du beskriver då silikonet använts ett tag.
 
Jag provade förresten precis Sinn gummi och blev tyvärr inte alls imponerad.
Gummit känns nästan klibbigt och även efter en tvätt med vatten och lite tvål så fastnar det allt möjligt damm och skit på den.
Är detta typiskt för alla Sinns egna gummin, eller är det bara jag som har otur och fick med ett gammalt som är slitet?

IMG_0964.jpeg


IMG_0965.jpeg
Från början var mitt matt, sen blir det blankare med tiden. Är ju lite av en magnet så drar åt sig det mesta.
 
Tillbaka
Topp