Grattis till en fin klockaTjatat länge om en ux. Nu har jag den
Kanske jag kan ta det lugnt några dagar innan det e dax o vilja ha igentack @Limeee
![]()
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en fin klockaTjatat länge om en ux. Nu har jag den
Kanske jag kan ta det lugnt några dagar innan det e dax o vilja ha igentack @Limeee
![]()
Tack är jättenöjdGrattis till en fin klocka.
Vill tillägga att Steveo gör på beställning så du får de mått du vill. Görs av RAFs fallskärmspåsar och det är fräntJag gillar det på bilden från Steveostraps.com. Rios1931 har också fina tex Ohio.
![]()
Gick in på hemsidan och kikade, väldigt inspirerande!Vill tillägga att Steveo gör på beställning så du får de mått du vill. Görs av RAFs fallskärmspåsar och det är fränt.
Här är tre från honom- ja du kan få på en liten flagga ocksåGick in på hemsidan och kikade, väldigt inspirerande!![]()
Spelar du på din vanliga position?Laddar för fotbollscup
![]()
Gick in på hemsidan och kikade, väldigt inspirerande!![]()
Japp. Centralt i sexpackslinjenSpelar du på din vanliga position?
Tydligen är 856B nu slutsåld hos Sinn.Visst tusan var det någon här som var på jakt efter en 856 B-Uhr?
![]()
Det kan vara jag du menar. Tack för tipset men jag hittade en på annat håll. Hoppas på leverans från UPS idag faktiskt.Visst tusan var det någon här som var på jakt efter en 856 B-Uhr?
![]()
Med tanke på hur svårt det är att hitta vanliga 856 på andrahandsmarknaden kanske 856 B-Uhr blir något av en raritet i framtiden. Inte ofta de dyker upp nu heller förvisso. Mig veterligen är det bara en enda som sålts här på KS till exempel. Jag är också glad att jag fick en till slut. Känns redan som en keeper innan jag ens har fått den.Tydligen är 856B nu slutsåld hos Sinn.
LE som var lite för stor, 856 exemplar, så det tog alltså 9 år innan alla gick åt.
Glad att jag har min, speciell modell.
Ah, så var det nog absolut! Men kulDet kan vara jag du menar. Tack för tipset men jag hittade en på annat håll. Hoppas på leverans från UPS idag faktiskt.![]()
Lita avis på @R.Capac som har orginalbundet - FETT!Med tanke på hur svårt det är att hitta vanliga 856 på andrahandsmarknaden kanske 856 B-Uhr blir något av en raritet i framtiden. Inte ofta de dyker upp nu heller förvisso. Mig veterligen är det bara en enda som sålts här på KS till exempel. Jag är också glad att jag fick en till slut. Känns redan som en keeper innan jag ens har fått den.![]()
Å länk oxå!!? Grattis!Första intrycket: UNDERBAR KLOCKA!
![]()
Tack! Lika bra att köpa på länk, jag vet hur jag funkar... Fast den gör sig nog minst lika bra på Sinns beiga canvas som jag planerar att införskaffa härnäst. Grym flieger detta!Å länk oxå!!? Grattis!
Jag har det beiga, gjorde en omröstning här i tråden mellan det grå eller beiga.Tack! Lika bra att köpa på länk, jag vet hur jag funkar... Fast den gör sig nog minst lika bra på Sinns beiga canvas som jag planerar att införskaffa härnäst. Grym flieger detta!
Passar mycket bra. Ser matt och fint ut. Nytt?Testar med svart gummi. Funkar väll ok eller ?
![]()
Du kommer ha glädje av dettaJa helt nytt. Som jag fattat i tråden så kommer det inte vara matt för evigt. Jag hade kanske lite bråttom o köpa
PerfektDu kommer ha glädje av detta.
Nu tycker jag helt plötsligt att båda två är exakt lika snygga... Svårt! Bra bilder, hade inte sett dem bredvid varandra innan.Jag har det beiga, gjorde en omröstning här i tråden mellan det grå eller beiga.
- Det beiga vann.
Om jag minns rätt fanns det en person som tyckte det gråa; @Clark Kent.
Jag gillar det beiga men tror faktiskt det gråa skulle vara bättre.
Edit; minnet var lite luddigt.
Posta i tråden 'Den stora tråden om Sinn'
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-3477675
10 rattar av 10 möjligaPerfektbara det jag behöver höra
![]()
Det är ett riktigt bra gummi med ett helt enastående spänne. Min U50 lever på gummi för gott nu. Du kommer garanterat inte ångra ditt köp!Ja helt nytt. Som jag fattat i tråden så kommer det inte vara matt för evigt. Jag hade kanske lite bråttom o köpa
Sinn har ett liknande men det står nog Sinn på det