• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Tjatat länge om en ux. Nu har jag den 😀
Kanske jag kan ta det lugnt några dagar innan det e dax o vilja ha igen 😀 tack @Limeee

image.jpg
Grattis till en fin klocka👍.
 
Fast favoriten är det senaste från Miros, tycker kulören passar perfekt till den tegimenterade ytan men även lumen som kan vara lite svår att matcha.
Samt minst sagt prisvärt jämfört med Sinns nya.


IMG_0180.png
IMG_9958_Original.jpeg
 
Senast ändrad:
Tydligen är 856B nu slutsåld hos Sinn.
LE som var lite för stor, 856 exemplar, så det tog alltså 9 år innan alla gick åt.
Glad att jag har min, speciell modell.
Med tanke på hur svårt det är att hitta vanliga 856 på andrahandsmarknaden kanske 856 B-Uhr blir något av en raritet i framtiden. Inte ofta de dyker upp nu heller förvisso. Mig veterligen är det bara en enda som sålts här på KS till exempel. Jag är också glad att jag fick en till slut. Känns redan som en keeper innan jag ens har fått den. 😁
 
Med tanke på hur svårt det är att hitta vanliga 856 på andrahandsmarknaden kanske 856 B-Uhr blir något av en raritet i framtiden. Inte ofta de dyker upp nu heller förvisso. Mig veterligen är det bara en enda som sålts här på KS till exempel. Jag är också glad att jag fick en till slut. Känns redan som en keeper innan jag ens har fått den. 😁
Lita avis på @R.Capac som har orginalbundet - FETT!
 
Tack! Lika bra att köpa på länk, jag vet hur jag funkar... Fast den gör sig nog minst lika bra på Sinns beiga canvas som jag planerar att införskaffa härnäst. Grym flieger detta!
Jag har det beiga, gjorde en omröstning här i tråden mellan det grå eller beiga.
- Det beiga vann.
Om jag minns rätt fanns det en person som tyckte det gråa; @Clark Kent.
Jag gillar det beiga men tror faktiskt det gråa skulle vara bättre.

Edit; minnet var lite luddigt.

Posta i tråden 'Den stora tråden om Sinn'
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-3477675
 
Jag har det beiga, gjorde en omröstning här i tråden mellan det grå eller beiga.
- Det beiga vann.
Om jag minns rätt fanns det en person som tyckte det gråa; @Clark Kent.
Jag gillar det beiga men tror faktiskt det gråa skulle vara bättre.

Edit; minnet var lite luddigt.

Posta i tråden 'Den stora tråden om Sinn'
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-3477675
Nu tycker jag helt plötsligt att båda två är exakt lika snygga... Svårt! Bra bilder, hade inte sett dem bredvid varandra innan.
 
Tillbaka
Topp