Båda är tillverkade av PedersoliKul. Är båda orginalare? Har en Pedisoli Lepage slaglås, bra precition i dessa![]()
Vilken klubb skjuter du i? (Sorry off topic)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Båda är tillverkade av PedersoliKul. Är båda orginalare? Har en Pedisoli Lepage slaglås, bra precition i dessa![]()
Håtuna, själv då?Båda är tillverkade av PedersoliHar några till i skåpet också
Vilken klubb skjuter du i? (Sorry off topic)
Eslöv, inte långt från den sydskånska rivieranHåtuna, själv då?
Vad har man för precision egentligen?Kul. Är båda orginalare? Har en Pedisoli Lepage slaglås, bra precition i dessa![]()
Jag ser mig väl själv som typ halvbra. Brukar ligga på 88-94p ish på träning. Men betydligt lägre på tävling. På SM med slaglåsaren i år sköt jag 85p.många poäng skrapar en halvbra skytt iho
Det är rätt imponerande måste jag säga!Jag ser mig väl själv som typ halvbra. Brukar ligga på 88-94p ish på träning. Men betydligt lägre på tävling. På SM med slaglåsaren i år sköt jag 85p.
Pitehavsbad?![]()
13:45:20 på en strand i Norrlands Miami![]()
![]()
Är det du eller jag som fått en stroke?Händer mycket i Sthlm idag så lika bra att gå ner i källaren och grunda putsväggarma innan målning imorgon
![]()
Är det du eller jag som fått en stroke?
Bra beslut.Full fart i Stockholm idag;
Prideparad
Triathlon
Bilträff
Håkan Hellström
Etc.
Och så skiner solen!
Alltså en perfekt dag att gå ner i källaren för att grundmåla väggarna som putsades i våras
![]()
Misstänkte att det var du, men du fick avgöra.Haha blev nåt konstigt.
Första inlägget försvann för mig så jag gjorde det- och så kom det första in.
Kanske fastnade i censuren![]()
Den är fasen så snygg asså!Klar nu så får lite sol på näsan
![]()
NixPitehavsbad?
Gültzauudden
Chips och?Stugmiddag deluxe. Att jag är själv här kanske inte behöver nämnas.
![]()
Scans små dellikatessköttbullar.Chips och?
Jag skjuter bättre med min Lepage och snälltryck än med Unicen som har ergonomisk kolv, vilket i sig inte säger så mycket om resultatet mej jag klarar guldserierna iallafallVad har man för precision egentligen?
Hur många poäng skrapar en halvbra skytt ihop?
Gissar att det skiljer lite från en 22a med ergonomisk kolv.
"Any reachable depth" får räcka för migHehe ni med era UX, vad sägs om en klocka som tål 2500bar
![]()
H2O KALMAR 2 DEEP DIVER / 25000M WR / BLACK2BLUE FADING DIAL
H2O KALMAR 2 25000M DEEP DIVERwww.h2o-watch.com
23mm tjock"Any reachable depth" får räcka för mig.
Dom har ju ändå inte offset-krona så den går ju ändå bort, likt R*lex och andraHehe ni med era UX, vad sägs om en klocka som tål 2500bar
![]()
Hehe ni med era UX, vad sägs om en klocka som tål 2500bar
![]()
Det kanske stämmer det de säger, men så länge vi inte hittat planeter med djup större än 11k meter känns det rätt irrelevant.
Eller hur?Det kanske stämmer det de säger, men så länge vi inte hittat planeter med djup större än 11k meter känns det rätt irrelevant.