Grattis! Skön känsla.2-3 månader tidiginte fan kan man klaga på det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Skön känsla.2-3 månader tidiginte fan kan man klaga på det!
Ett stort grattis! Snart tvåsiffrigt med UX i tråden2-3 månader tidiginte fan kan man klaga på det!
Tror du inte vi är där redan?Ett stort grattis! Snart tvåsiffrigt med UX i tråden![]()
Vilka har vi då?Tror du inte vi är där redan?
@Sonnyboy en till av våra piloterVilka har vi då?@vanman @Laddsladd @R.Capac @Massihug @Robin08 @phille87 @ironcastle @Marksan är väl dom som varit aktiva, sedan har väl @Fliegerchronograph🚁 en i lådan…
Fyll på vilka jag missat!
@Rossi har också en stilig UXVilka har vi då?@vanman @Laddsladd @R.Capac @Massihug @Robin08 @phille87 @ironcastle @Marksan är väl dom som varit aktiva, sedan har väl @Fliegerchronograph🚁 en i lådan…
Fyll på vilka jag missat!
UX, hur många olika typer finns det?@Rossi har också en stilig UX
Oj.UX, hur många olika typer finns det?
Det @Laddsladd skrev + en limiterad till 500st "Sansibar" som är slutsåld sedan länge. Sansibar verkar vara en vanlig UX med annan urtavla bara.UX, hur många olika typer finns det?
Det stämmer. Här står jag i min overall med min UX som jag bar 24/7x10 (nästan) senast jag var på jobb.@Sonnyboy en till av våra piloter![]()
Brutal klocka det där!Ska se min första fotbollsmatch sedan 1994. Notera skyddsplasten. En egen uppfinning. Jag kallar den "AR protector when diving in the dark with left hand first"![]()
![]()
Av ren nyfikenhet. Hur lång tid tog det och vad kostade servicen?2-3 månader tidiginte fan kan man klaga på det!
Det är en kille på WUS som har två UX - en stål, en svart - för att få omväxling. Kanske något för dig också?!Blev en långlunch hemma lite svårt o att åka tillbaks till jobbet. Har haft ux ett tag nu har inte tröttnat men vill ha mer
![]()
Jag beställde en ny UX från Erikssons, leveranstiden var beräknad mitten av oktober tidigt november /24 veckor. det jag menar med tidig leveransAv ren nyfikenhet. Hur lång tid tog det och vad kostade servicen?
Sorry. Trodde den kom tillbaks från serviceJag beställde en ny UX från Erikssons, leveranstiden var beräknad mitten av oktober tidigt november /24 veckor. det jag menar med tidig leveransge mig 7-9år så berättar jag vad servicen kostar sen
![]()
Den enda jakten jag varit med på är bockjakt. Tråkigt som fan tyckte jag3 timmar har jag väntat. Mygg till förbannelse, ingen råbock dock.![]()
Kom hit vettja, hade fyra rådjur i trädgården imorse.... Du behöver inte ens skjuta. Ta ett nacksving på dem bara.3 timmar har jag väntat. Mygg till förbannelse, ingen råbock dock.![]()
Var är min skrattemoji?!Kom hit vettja, hade fyra rådjur i trädgården imorse.... Du behöver inte ens skjuta. Ta ett nacksving på dem bara.
![]()