Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom på att jag då fällt fler rådjur än du den senaste veckan3 timmar har jag väntat. Mygg till förbannelse, ingen råbock dock.![]()
Klockjakter då?Den enda jakten jag varit med på är bockjakt. Tråkigt som fan tyckte jag![]()
Så vi har ca två månader på oss att panta burkar nu. Någon som vet vad det är för nytt dom skall släppa?![]()
Som det brukar, nu har det iallafall publicerats hos Sinn när dom släpper nyheter, lär ju vara 903-efterföljaren…. Och nått mer?![]()
Nej men det kommer säkert en lockande bild med lite täckande fikusblad en månad innanSå vi har ca två månader på oss att panta burkar nu. Någon som vet vad det är för nytt dom skall släppa?
Jag längtar efter en ny dubbad filmNej men det kommer säkert en lockande bild med lite täckande fikusblad en månad innan![]()
Tycker det är dags för UX50.Håller tummarna för en UX i tegimenterat helguld!
Där sa du något!Tycker det är dags för UX50.
En sånn behöver jag i mitt liv!144MB, check.![]()
Finns 80 st tillverkade....En sånn behöver jag i mitt liv!
Det är jakten som är det roliga. Eller vad är det dom lärda säger?Finns 80 st tillverkade....Vi ska väl ha minst10 i tråden?
Lär vara ersättaren till 903…Så vi har ca två månader på oss att panta burkar nu. Någon som vet vad det är för nytt dom skall släppa?
Jag läste ”låt ersättaren vara 903” #visomredanköptUXLär vara ersättaren till 903…
Kanske en oljefylld 903 med finanzplats bezeln!Jag läste ”låt ersättaren vara 903” #visomredanköptUX
En lysande ide´ !Bäst vore om de släppte en begagnad klocka. Jag tycker de nya är lite dyra![]()
Om lumen ff funkar ja.....En lysande ide´ !
Sinn 104 som förstaklocka... man kan bli tårögd för mindre.Hjälpt brorsonen att köpa sin första riktiga klocka.
![]()
Snygg värvning av brorsonen och grym 104aHjälpt brorsonen att köpa sin första riktiga klocka.
![]()