Nä, på jamteriks inlägg om 856.Pratar du om en UX från 2016 på köp&sälj?
När jag beställde min UX. Var inte valet så svårt; PM till Laddsladden, om han inte vill sälja får det bli nytt. "De tappar halva värdet på direkten". Kanske, men nu orkar jag inte hänga på k&s 24/7 och refresha sidan i KANSKE TVÅ år för att kanske hitta en fyra år gammal med rätt spec för 10' billigare. Nu är ju den som ligger ute nu ett extremfall i och för sig. Samma, att köpa en Sinn på Chrono24 'öhh nej tack. Går hellre till Erikssons ur och hämtar ut en ny och sparar några tusen! "
In this world there are two kinds of people; the bump forever people who only want the profit, and those that sell at normal price because they want another watch.
Fun strory: Jag har sålt en Rolex Sub 5513 här på forumet för 22'. Sålde en svinfin Heuer Autavia till Denke för 12'. Faaaan vad priserna har skenat på tio år.
UX en som ligger ute har sänkts från 20 till 16, en rimligare nivå.
Beroende på vad man söker kan det vara värt att vara kall eller så hugger man direkt. UX S på länk är nog inte läge att vänta in. När jag bestämt mig för att köpa en UX kunde jag inte fatta att exakt min spec dök upp på K&S. Jag trodde jag skulle köpa en ny. Klippte den på typ 2 sekunder.
Andra klockor kan man vara kyligare med. Fast när jag bestämt mig så kör jag bara.
![See-no-evil monkey :see_no_evil: 🙈](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f648.png)