Jag släppte min 2 månader gamla UX för 17’ men ja alla får såklart sätta vilket pris de vill.

Grattis! Nått som fanns i lager? Eller är det i väntans tider du får våndas?Så nu var en ny kompis beställd nu är det bara att vänta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag släppte min 2 månader gamla UX för 17’ men ja alla får såklart sätta vilket pris de vill.
Grattis! Nått som fanns i lager? Eller är det i väntans tider du får våndas?Så nu var en ny kompis beställd nu är det bara att vänta![]()
Oj var nog otydlig. Ägde en UX 2021 som jag släppte efter 2 mån då det inte var den spec jag ville ha. Min nuvarande gsg9 kommer jag hålla kvar, även om de släpper en ux50Det hade jag missat helt! Hur klarar du dig nu?
Grattis! Nått som fanns i lager? Eller är det i väntans tider du får våndas?
Finns i lagerDet hade jag missat helt! Hur klarar du dig nu?
Grattis! Nått som fanns i lager? Eller är det i väntans tider du får våndas?
Puh!Oj var nog otydlig. Ägde en UX 2021 som jag släppte efter 2 mån då det inte var den spec jag ville ha. Min nuvarande gsg9 kommer jag hålla kvar, även om de släpper en ux50![]()
Har ni åkt typ 10 milHälften kvar
![]()
![]()
Också från Miros?armbandet ser ut att vara lika. Men inte utsikten![]()
Jag va på Eriksson i ett annat ärende så köpte det därOckså från Miros?
Nä, men det är kul att vi har olika smaker.Kan UX vara bland det bästa Sinn erbjuder?
lutar åt ett ja!
Japp, särskilt att du har det så jag fick köpa din 351:aNä, men det är kul att vi har olika smaker.![]()
Det är det som är så roligt med Sinn. De har något för alla som uppskattar toolklockor. Lika bra flygare som dykare. Deras dressare faller mig personligen inte i smaken - där finns det andra tillverkare jag föredrar - men i övrigt är det ett mycket välbalanserat och starkt utbud.Nä, men det är kul att vi har olika smaker.![]()
Artut.Hälsingar från Jämtland
![]()
![]()
Är det något på ditt och @Dr. D s sjörövarsspråk?
"artut” betyder roligt intygar en pålitlig genuin jämtstôrsa här på Östersunds sjukhusÄr det något på ditt och @Dr. D s sjörövarsspråk?
Sjukhus? Har doktorn varit och styrt upp stället eller rent hamnat där pga något handgemäng?"artut” betyder roligt intygar en pålitlig genuin jämtstôrsa här på Östersunds sjukhus
Med stort frågetecken avseende stavning.Sjukhus? Har doktorn varit och styrt upp stället eller rent hamnat där pga något handgemäng?