Styrde upp en lobotomi som höll på att gå över styrSjukhus? Har doktorn varit och styrt upp stället eller rent hamnat där pga något handgemäng?
![Zany face :zany_face: 🤪](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f92a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Styrde upp en lobotomi som höll på att gå över styrSjukhus? Har doktorn varit och styrt upp stället eller rent hamnat där pga något handgemäng?
Kul. Stort grattisSå spänningen stiger! Betalde offerten i söndags, klockan skickades igår från Frankfurt.
Idag 18H timmar sedan den skickades, anlände den till de djupa skogarna i Småland
![]()
Och jävla vad nöjd man kan va
![]()
![]()
![]()
![]()
Passar otroligt bra med sina tyska kompisar, saknas dock några tyska kusiner på bilden men otroligt trevlig
![]()
![]()
Tusen tackKul. Stort grattis![]()
Grattis! Vilken lineup!Så spänningen stiger! Betalde offerten i söndags, klockan skickades igår från Frankfurt.
Idag 18H timmar sedan den skickades, anlände den till de djupa skogarna i Småland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passar otroligt bra med sina tyska kompisar, saknas dock några tyska kusiner på bilden men otroligt trevlig
![]()
![]()
Snygt. Stort grattis till ett bra kapSå spänningen stiger! Betalde offerten i söndags, klockan skickades igår från Frankfurt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TackarGrattis! Vilken lineup!![]()
TackarSnygt. Stort grattis till ett bra kap![]()
Inte alls förvånande, den där är grymDen här rackaren vägrar lämna min handled
![]()
Den är enkelt grym! Haft så många olika Sinn, sen när allt kommer omkring så är det den enklaste jag fastnar förInte alls förvånande, den där är grymMin blåa 556 funkar till det mesta och sitter skönt på handleden.
Helt klart en av mina absoluta favoriter i den nu rätt så digra 556-katalogen. Älskar de stora feta siffrorna och visarna. Kan verkligen sakna 556 A RS ibland - min gatewaydrog in i Sinn-träsket för 2,5 år sedan...Den är enkelt grym! Haft så många olika Sinn, sen när allt kommer omkring så är det den enklaste jag fastnar för![]()
556 Sinn, best SinnDen här rackaren vägrar lämna min handled
![]()
rätta takter, många 103or ska det vara. Nästa gång jag besöker de djupa skogarna få vi ha ett 103 GTGSå spänningen stiger! Betalde offerten i söndags, klockan skickades igår från Frankfurt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker jag absoluträtta takter, många 103or ska det vara. Nästa gång jag besöker de djupa skogarna få vi ha ett 103 GTG
![]()
Jag sålde min u50 sdr dock ej teg fick 21000 för en 2022Börjar bli mer och mer sugen på en U50. Vad är ett rimligt pris för en sådan begagnad? Svart bezel och tegimenterad.
Sorry fick 20 för en tidig 2023Jag sålde min u50 sdr dock ej teg fick 21000 för en 2022
Tack20 för e
Hur är färgmatchningen av sömmen mot den ”gula” på tavlan? Lite sugen på ett till min U1SE man har inte kommit mig för…
Ganska bra skulle jag säga! Inte perfekt dock. Tavlan är ännu lite mer åt det orangea hållet. Kanske mörknar det lite med tiden tänker jag...Hur är färgmatchningen av sömmen mot den ”gula” på tavlan? Lite sugen på ett till min U1SE man har inte kommit mig för…