Snyggt! Måste säga att man får bra draghjälp i tråden då man letar band till 856B-Uhr .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Måste säga att man får bra draghjälp i tråden då man letar band till 856B-Uhr .
Verkligen! Miro's Time som @Dr. D tipsat om får det nog bli härnäst för min del. Det är mycket som passar till B-Uhr helt enkelt.Snyggt! Måste säga att man får bra draghjälp i tråden då man letar band till 856B-Uhr .
Har inte bytt band sen det köptesVerkligen! Miro's Time som @Dr. D tipsat om får det nog bli härnäst för min del. Det är mycket som passar till B-Uhr helt enkelt.
Det går över. Det dyker förr eller senare upp någon ny kärlek. Tro mig
Har blivit jättetråkig, 3:e veckan sedan jag skaffade detta band till UX:n och det sitter fortfarande på och de övriga klockorna vilar i lådan. Hur ska detta sluta?
Bara en vecka kvar till nylanseringar!, men som jourhavande surjämte så tror jag inte på något fantastisktDet går över. Det dyker förr eller senare upp någon ny kärlek. Tro mig
Känns som om hela branschen går bananas på prisökningar. Sedan drabbas vi ännu hårdare med kronan.Såg att Serious watches förvarnat om att Sinn höjer priserna igen den 1 sept pass på att handla innan dess om någon tvekar
Onekligen, räknade upp en projektbudget för start senare i höst med 15% från uppskattningen som gjordes innan årsskiftet och det känns ändå som att det är ett vågspel om projektet kommer träffa inom budget.Känns som om hela branschen går bananas på prisökningar. Sedan drabbas vi ännu hårdare med kronan.
Mmm. Kolla bara Swatch Group. De pressar upp priserna till max på i princip samtliga varumärken.Känns som om hela branschen går bananas på prisökningar. Sedan drabbas vi ännu hårdare med kronan.
Har inte koll riktigt men läste någon stans att Omega nästan dubblat priserna under de senaste åren.Mmm. Kolla bara Swatch Group. De pressar upp priserna till max på i princip samtliga varumärken.
Riktigt snyggt! Hur är kvaliteten på det där bandet? Var själv inne på ett sådant i förra veckan nämligen.
Tycker det blev riktigt bra tycker kvaliteten är bra lite hård men formar sig säkert övertid, klart jämförbart med Sinns egna var lite tjockare än jag trodde, men funkar extremt bra på tjocka klockorRiktigt snyggt! Hur är kvaliteten på det där bandet? Var själv inne på ett sådant i förra veckan nämligen.
Tack!Tycker det blev riktigt bra tycker kvaliteten är bra lite hård men formar sig säkert övertid, klart jämförbart med Sinns egna var lite tjockare än jag trodde, men funkar extremt bra på tjocka klockor
Onekligen!Espresso dopio, strega. Sinn! Life is gooood!
De ökar (eller "justerar") väl i princip en gång per år, alltid? I synnerhet nu med inflationen osv.Känns som om hela branschen går bananas på prisökningar. Sedan drabbas vi ännu hårdare med kronan.
Skönt att du e ärlig jag kände mig lite sportigBara du!
Möjligtvis även @vanman
Kör!Skönt att du e ärlig jag kände mig lite sportig