Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den nya fattigdomenAtt köpa klockor 2024 innebär att andra kostnader måste hållas ner.
Havregrynsgröt som middag är fanimej underskattat
![]()
Jag gillar faktiskt havregrynsgrötDen nya fattigdomen
Edit. Det är ju fan att vanligt folk inte ska ha råd att köpa kvalitetsur. Sänk skatten och höj värdet på kronan!
Alternativt ett investeringsstöd genom skatteavdrag![]()
Det brukar heta såJag gillar faktiskt havregrynsgröt
Iallafall när jag är hungrig efter spelat badminton och vill ha ngt snabbt och mättande.
Jag tycker även vintern är en trevlig årstid...Jag gillar faktiskt havregrynsgröt
Iallafall när jag är hungrig efter spelat badminton och vill ha ngt snabbt och mättande.
Tips, skippa mjölken så spar du ännu mer!Att köpa klockor 2024 innebär att andra kostnader måste hållas ner.
Havregrynsgröt som middag är fanimej underskattat
![]()
De e santDet brukar heta så![]()
Hm...så inga urverk till rimliga kostnader med andra ord?Tänkt vidare. För att Sverige ska kunna ge statliga stöd till konsumenterna måste rimligen vara i huvudsak tillverkade inom EU, annars blir det ett jäkla liv. Så schweiziska, japanska mm grejor kan såklart inte stödjas
Inte tänkt klart där riktigt änHm...så inga urverk till rimliga kostnader med andra ord?
Men billiga tyska klockor kan det bli alltså!?Tänkt vidare. För att Sverige ska kunna ge statliga stöd till konsumenterna måste rimligen vara i huvudsak tillverkade inom EU, annars blir det ett jäkla liv. Så schweiziska, japanska mm grejor kan såklart inte stödjas
Lingonsylten är dyrgripenTips, skippa mjölken så spar du ännu mer!
Utan verkMen billiga tyska klockor kan det bli alltså!?![]()
Kan vi kanske sträcka oss att det ska vara inom Schengen iallafall?Inte tänkt klart där riktigt änMen urverket i sig är inte en så stor del av produktionskostnad/försäljningspriset så antingen får urverket anses utgöra mindre del, tex 25% och därmed ”ingå” eller så får stödet fördelas utifrån en kalkyl om värdeskapande aktivitet inom/utom EU.
Återkommer![]()
Lingon sylt är nästan gratis, kör du rårörda behövs mindre socker än till sylt och lingonen finns i överflöd i skogen, du plockar snabbt tio liter utan att anstränga dig, samma med blåbär.. Fast det är klart, stads folk kan ju gå vilse bland lingonrisetLingonsylten är dyrgripen![]()
Så måste det rimligen bli. Störst effekt får typ A.Lange men det är helt ok. Stödjer gärna med skattsedeln de stackarna som kanske inte har råd annarsMen billiga tyska klockor kan det bli alltså!?![]()
Nä, Schengen funkar inte. Bryssel går aldrig med på det. Bra försökKan vi kanske sträcka oss att det ska vara inom Schengen iallafall?
När vi ändå har spårat ur rejält.... alla har fel, punkt! ALLA!Jag tycker även vintern är en trevlig årstid...
neeeeeeNär vi ändå har spårat ur rejält.... alla har fel, punkt! ALLA!
Snyggt, var ett tag sedan vi såg en sådan. Drunknat i ux på senare tid.
Precis min tanke!Snyggt, var ett tag sedan vi såg en sådan. Drunknat i ux på senare tid.
Fördjefla snygg kombo!
Är otroligt nöjde med den kombonFördjefla snygg kombo!
Då spammar vi tråden med en till 158Snyggt, var ett tag sedan vi såg en sådan. Drunknat i ux på senare tid.