JajjemenÄr det ett Rios1931? Ordentligt snyggt hursomhelst!
![Thumbs up: light skin tone :thumbsup_tone1: 👍🏻](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d-1f3fb.png)
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Tack
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JajjemenÄr det ett Rios1931? Ordentligt snyggt hursomhelst!
104an klär verkligen med det bandetContemporary flieger denna tisdag
![]()
Jag läste artikeln och funderade på en sak som skrevs. (Om jag missförstått något så ändrar jag mig och hävdar motsatsen.)![]()
Introducing: Three New Sinn 356 Pilot Chronographs To Celebrate 25 Years Of The Model
✓ New Sinn 356 chronographs! ✓ The Pilot Classic celebrating 25 years of the 356 ✓ Now with dual-register layout ✓ Check them out here! ✓www.fratellowatches.com
Jag delar din analysJag läste artikeln och funderade på en sak som skrevs. (Om jag missförstått något så ändrar jag mig och hävdar motsatsen.)
Man påstår att den 0,6mm extra höjden på de icke-limiterade varianterna beror på stålbaklocket. Min erfarenhet är att dessa brukar vara tunnare än baklock med glasinlägg.
Jag tror att de kanske mer kupade plexiglasen som är standard på de icke-limiterade kan vara högre än safirglaset som är standard på den limiterade. Och att det är detta som gör att de icke-limiterade totalt ändå blir 0,6mm högre TROTS stålbaklock. Limiterad till höger.
Vad tror ni?
Orkade ni läsa?
![]()
![]()
Minsann, modden blev en GSG med ”vanlig” tavla eller en vanlig med vit sekundvisare och krona vid 10… Snyggt!Gött att vara med UX igen. Klar efter 1 månad trots 6 månader meddelat
![]()
Tänkte på att det kunde kanske vara lite kort för herrn. Men färgmässigt är det väldigt bra till 836.Väldigt trevligt band @Dr. DTycker det passar utmärkt till 836.
Eventuellt lite kort. Ligger på sista hålet. Får se hur jag känner för det. Brukar vilja ha lite flärp över.
![]()
![]()
"Vad är samlarsyndrom?En liten sinn på kvälskvisten
Edit: tror att detta är den SINN jag använt minst, kanske max 10 miuter (om man bortser från Sinn 103 klassic C som jag inte ens provat på handleden) Finns det någon diagnos för ett sådant bettende?
![]()
Oh vad vacker på länk. Bomarderas av vackra intryck just nuGod morgon!
![]()
Den blir ordentligt stor och tung bara. Svårt att få till passformen på f-länkenOh vad vacker på länk. Bomarderas av vackra intryck just nu.
Ja yttre AR på 856. Såg ut som en intorkad liten vätskedroppe. Dremel och polerpasta återställde ordningen.Någon som varit med om att AR-coating släppt på Sinn?