103 Military type IV och ja, Japan special edition.Världsklass
Vad är det för nån högst upp höger?
Japanare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
103 Military type IV och ja, Japan special edition.Världsklass
Vad är det för nån högst upp höger?
Japanare?
Fantastiskt gängUtlovad suddig bild på samlingen... (och den är verkligen suddig...)
Trots att jag bor i GBG måste jag ändå säga att rätt lag vann!Ansträngande dag, F1 kval, jaktvideos på youtube, å nu ishockey. Snart kan jag gå och lägga mig igen.
Utlovad suddig bild på samlingen... (och den är verkligen suddig...)
Inte bättre att lägga ut en säljesannons?Jag har en XU EZM 2B Hydro, fullset svensksålda med kassakvitto 2020 nyskick (aldrig varit utomhus) up for grabs. DMa mig vid intresse.
Det kan du ha rätt i.Inte bättre att lägga ut en säljesannons?
Efter ditt tips beställde jag två olika varianter av single pass-nato, ett sandfärgat med stålspänne samt ett svart med pvd-spänne. Om de känns bra kommer jag beställa mer. Bra priser även för oss med usel valutakurs.Köpt två band från Miros - samma variant som mud fast svarta 20mm och ett 22mm.
- 20% rabatt i helgen.
Så totalt 39.80 Euro för två band hem i lådan.
Tips;
Han har även ett rött gummi som ser rätt bra ut mot den röda kulören Sinn använder;
Lite klurig sida att beställa på då man måste klicka i en gång till efter godkännande på Paypal.Efter ditt tips beställde jag två olika varianter av single pass-nato, ett sandfärgat med stålspänne samt ett svart med pvd-spänne. Om de känns bra kommer jag beställa mer. Bra priser även för oss med usel valutakurs.
Du får prova lite munskölj och microduk nu.Hämtar tidningen och är glad att vi inte fått snö än.
Sedvanligt kladdigt glas dock.
Ingen bubbla efter nedkylningen?The Thing
Ingen bubbla efter nedkylningen?
Krispiga bilder i alla bemärkelser! Kronogård? Vidsel? Långshot .Nej! Ingen bubbla, men så låg den heller inte ute i kylan särskilt länge.
Den var riktigt snygg! Vad är det för ref?
Den var riktigt snygg! Vad är det för ref?
Tack! Ska spana in!Tack!
556 Altherr The SINN 556 Altherr special edition.