• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Utlovad suddig bild på samlingen... (och den är verkligen suddig...)

coliection.jpeg
Fantastiskt gäng 👌
Tack för att du delar med dig!
 
Köpt två band från Miros - samma variant som mud fast svarta 20mm och ett 22mm.
- 20% rabatt i helgen.
Så totalt 39.80 Euro för två band hem i lådan.
img_0180-png.2362477


Tips;
Han har även ett rött gummi som ser rätt bra ut mot den röda kulören Sinn använder;
image.jpg

 
Senast ändrad:
Köpt två band från Miros - samma variant som mud fast svarta 20mm och ett 22mm.
- 20% rabatt i helgen.
Så totalt 39.80 Euro för två band hem i lådan.
img_0180-png.2362477


Tips;
Han har även ett rött gummi som ser rätt bra ut mot den röda kulören Sinn använder;
image.jpg

Efter ditt tips beställde jag två olika varianter av single pass-nato, ett sandfärgat med stålspänne samt ett svart med pvd-spänne. Om de känns bra kommer jag beställa mer. Bra priser även för oss med usel valutakurs.
 
Efter ditt tips beställde jag två olika varianter av single pass-nato, ett sandfärgat med stålspänne samt ett svart med pvd-spänne. Om de känns bra kommer jag beställa mer. Bra priser även för oss med usel valutakurs.
Lite klurig sida att beställa på då man måste klicka i en gång till efter godkännande på Paypal.
Första gången så missade jag det.
 
Ändå blivit lite bättre den senaste tiden:
1,00 Euro = 11,549362 Swedish Kronor
Om det beror på att marknaden räknar med en höjning till får vi se i veckan.
Finns ju en risk att den åker upp igen om de inte höjer men å andra sidan känns det ju i låneplånboken strax om de höjer 😅
 
Tillbaka
Topp