Jo tycker han snackat om R500 i snart två år så borde ju vara dags snart.Det är inte så att doktorn ordinerar ett inköp av en Sinn för att bota @Jamteriks åkomma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo tycker han snackat om R500 i snart två år så borde ju vara dags snart.Det är inte så att doktorn ordinerar ett inköp av en Sinn för att bota @Jamteriks åkomma?
Fan vad dom är dyra nu.Jo tycker han snackat om R500 i snart två år så borde ju vara dags snart.
Du ser - du skulle klippt en direkt.Fan vad dom är dyra nu.
JappDu ser - du skulle klippt en direkt.
Marknaden för lyx produkter krymper med den sviktande ekonomin.Hörde förresten att några tillverkare avvaktar att släppa nya modeller ett tag.
Det gör det svårare åtminstone, så man fattar det.Marknaden för lyx produkter krymper med den sviktande ekonomin.
Kolla in MirosNågon som har tips på single pass nato i bra kvalitet som finns att köpa inom EU (så man slipper tull)? Vill prova lite olika single pass-varianter till 856, men hittar nästan bara vanliga nato med "dubbla" band. Finns några single pass på CNS men jag är osäker på kvaliteten på dessa.
Oh, bra tips! Tack!
Jäkla tur att det var du och inte @perhog som kom med bandtips. Nu kom jag ju lindrigt undan med 17,40€!
Ska också beställa ikväll. Sjukt nöjd med det jag har. Samma fast svart och lite annat.Jäkla tur att det var du och inte @perhog som kom med bandtips. Nu kom jag ju lindrigt undan med 17,40€!
Tror inte vi sett någon i trådenJag trånar efter en 144 Anniversary II.
Någon som äger/ägt?
Inte en anniversary men har haft en svart 144 tidigare. Saknar den fortfarandeJag trånar efter en 144 Anniversary II.
Någon som äger/ägt?
Är det den ribbade du har?Ska också beställa ikväll. Sjukt nöjd med det jag har. Samma fast svart och lite annat.
Är det den ribbade du har?
Så snygg!!Kör 256 på bund idag Gillart!
Krya på dig!Ansträngande dag, F1 kval, jaktvideos på youtube, å nu ishockey. Snart kan jag gå och lägga mig igen.
Kan vi inte få en bild på hela Sinnlådan?Kör 256 på bund idag Gillart!
Har möjligen lite fler än @Clark Kent men lååååångt mycket sämre kvarlitet på sagda samling. Ska se om jag kan fixa en suddig bild på samlingen i alla fallKan vi inte få en bild på hela Sinnlådan?
Den är väl rätt full nu?
Tävlar kanske mot Stålis
VärldsklassUtlovad suddig bild på samlingen... (och den är verkligen suddig...)
Galet fin samling.Utlovad suddig bild på samlingen... (och den är verkligen suddig...)