• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Fick hem ett Isofrane av @R.Capac idag och det blev ju kanon på UX😎
IMG_9898.jpeg
IMG_9899.jpeg

Nyinkommet nato från Steveo med extra keepers. Luktar fortfarande krut och flygfotogen. Något som tilltalar tång och musselrädda månne?
20231129_145031.jpg
Kommentarer mitt eget inlägg. Detta nato har en påtaglig lim / kemikalielukt som jag inte märkt på Steveos andra kanvas eller läder för den delen. Alltså på riktigt inget skämt. Men efter ett par hemliga missions med tillhörande dusch kanske der ordnar sig.

Kommentarer mitt eget inlägg. Detta nato har en påtaglig lim / kemikalielukt som jag inte märkt på Steveos andra kanvas eller läder för den delen. Alltså på riktigt inget skämt. Men efter ett par hemliga missions med tillhörande dusch kanske der ordnar sig.
Det brukar försvinna, hade det på ett av mina.
Han limmar ju canvaset på nåt "hemligt" mellanskikt så du får se det som det är helt sprillans :)

Tillbaka
Topp