Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt perfekt. Isofrane och UX är som gjorda för varandra. Nästan så att den kombon spöar Sinns egna gummi...
Håller med, kändes helt perfekt för modellenHelt perfekt. Isofrane och UX är som gjorda för varandra. Nästan så att den kombon spöar Sinns egna gummi...
Det blev hur bra som helst. Känns som jag gjort ett knasbeslut när jag sålde . Nej jag skojade skitsnyggt och kör hårt.
Mitt gamla bandDet blev hur bra som helst. Känns som jag gjort ett knasbeslut när jag sålde . Nej jag skojade skitsnyggt och kör hårt.
Säkert sedan jag dykte efter pärlor i Tahiti. Men det luktar mest pengar .Mitt gamla band
Luktar det fortfarande lite mussla tro?
Haha - det var ett skämtSäkert sedan jag dykte efter pärlor i Tahiti. Men det luktar mest pengar .
Ja, den var inte nådigt avancerad! Men flådig!Nyinkommet nato från Steveo med extra keepers. Luktar fortfarande krut och flygfotogen. Något som tilltalar tång och musselrädda månne?
Writshot bitte!Nyinkommet nato från Steveo med extra keepers. Luktar fortfarande krut och flygfotogen. Något som tilltalar tång och musselrädda månne?
Tjusigt!Nyinkommet nato från Steveo med extra keepers. Luktar fortfarande krut och flygfotogen. Något som tilltalar tång och musselrädda månne?
Jawohl mein herr. Har inte hunnit sätta sig och efterspännas ännu av förklarliga skäl. Ingen extrakeeper använd.Writshot bitte!
Snyggt - jag är kanske inget stort fan av Nato men det där ser bra utJawohl mein herr. Har inte hunnit sätta sig och efterspännas ännu av förklarliga skäl. Ingen extrakeeper använd.
Tack. Dock inte särskilt elastiskt då jag gillar stumma band och detta är helt ok.Snyggt - jag är kanske inget stort fan av Nato men det där ser bra ut
Själva bandmaterialet är jäkligt skönt, lite elastiskt, helt rätt utseende.
"Lite"Tack. Dock inte särskilt elastiskt då jag gillar stumma band och detta är helt ok.
Ok .
Haha. Gissar att det är de extra keepers som gör ett nato till något avancerat .Ja, den var inte nådigt avancerad! Men flådig!
Det blir ju en hybrid med zulu-ringar och raf-keeper…Haha. Gissar att det är de extra keepers som gör ett nato till något avancerat .
Japp, blir en djungelflygare.Det blir ju en hybrid med zulu-ringar och raf-keeper…
Omtolka kanske till kan ske i meningen så blir det braÄntligen ljusnar det med lite nya projekt som kräver UTC-tid. Kanske dags att skaka igång Sinnkänslorna med en destro 856 S UTC?
Eller så får köra dubbla klockor
En riktig höjdare. Destro regerar!Äntligen ljusnar det med lite nya projekt som kräver UTC-tid. Kanske dags att skaka igång Sinnkänslorna med en destro 856 S UTC?
Eller så får köra dubbla klockor
Kommentarer mitt eget inlägg. Detta nato har en påtaglig lim / kemikalielukt som jag inte märkt på Steveos andra kanvas eller läder för den delen. Alltså på riktigt inget skämt. Men efter ett par hemliga missions med tillhörande dusch kanske der ordnar sig.Nyinkommet nato från Steveo med extra keepers. Luktar fortfarande krut och flygfotogen. Något som tilltalar tång och musselrädda månne?
Det brukar försvinna, hade det på ett av mina.Kommentarer mitt eget inlägg. Detta nato har en påtaglig lim / kemikalielukt som jag inte märkt på Steveos andra kanvas eller läder för den delen. Alltså på riktigt inget skämt. Men efter ett par hemliga missions med tillhörande dusch kanske der ordnar sig.