Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har väl ställt om tiden?Intressant, min UX hade tappat ungefär en timma, men ingen ”hoppande” sekundvisare… kanske börjar närma sig Frankfurt ändå?
Hmmm, den 13:e och 26:e november gick den rätt iallafall, var tvungen att kolla i bildbanken…Du har väl ställt om tiden?
Dienstag, härligt! Älskar att man kan välja språk för dagarna.Ordnung.
Jäkla fin modellHar nyttjat 903 st swartz på ABP croco idag. Mumma!
Beställde även ett Sinn "butterfly" till bandet som dök upp igår, och även om jag normalt håller med om att passformen inte alltid är optimalt på dessa så tycker, i alla fall jag, att detta 20 mm funkar fint med detta bandet.
Ha en fin onsdag!
Jäkla fin modell
Snyggt! Till raka [====] band passar det spännet finfint .Har nyttjat 903 st swartz på ABP croco idag. Mumma!
Beställde även ett Sinn "butterfly" till bandet som dök upp igår, och även om jag normalt håller med om att passformen inte alltid är optimalt på dessa så tycker, i alla fall jag, att detta 20 mm funkar fint med detta bandet.
Ha en fin onsdag!
Nu är ju detta inte "rakt" iom att det går från 22 -> 20 mm men jag förstår var du menarSnyggt! Till raka [====] band passar det spännet finfint .
Japp, ickepuffade . Antar att min teckning som gjorde det solklart.Nu är ju detta inte "rakt" iom att det går från 22 -> 20 mm men jag förstår var du menar
Och där längden på badet är i harmoni med användarens handledJapp, ickepuffade .
Är det custom made från ABP?Och där längden på badet är i harmoni med användarens handled
Är det custom made från ABP?
Inte så här då menar duOch där längden på badet är i harmoni med användarens handled
Riktigt snyggt med röd stitch till din 903.Nope, det har jag inte råd med. Det är Montbrillant som primärt är tänkt till Breitling.
Inte så här då menar du
Ja det vickar rätt rejält. Det här bandet är för kort, särskilt med viklåset som bygger en del extra. Men jag gillar det och tycker det är skönt med viklås på en klocka så det får hänga med.Nja... Det är ju inte så att spännet kan "känna av" när det är bredare än bandet och kan krympa efter det (och här i ligger väl problemet). Beroende på var ditt handledtsmått hamnar så blir ju avvikelsen på det fasta måttet på spännet olika beroendet på bandets avskalning i bredd i förhållande till längden på bandet i fråga (vad gäller avsmalnande band).
Gissar att det kan bli värre än så... "Vickar" en hel del i sidled för dig?
Äntligen en 105 i tråden!
Haha.Helt otippat hittade jag ett paket i brevlådan Tusen tack @SpejsMan för det fina etuiet! Väldigt generöst, otippat och roligt!