Snygg matchning!TGIF indeed!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg matchning!TGIF indeed!
Tack! Det är ett Rios1931 som jag är mycket nöjd med. Skön vintagekänsla eftersom det smalnar av till 16 mm vid spännet.Snygg matchning!
Va?TGIF indeed!
TGIF = Thank God It's Friday
Inget för oss med tegimenterade länkar dock.On The Fly Adjustment for the Sinn H-Link Bracelet: Registration Now Open
Elevate Your Sinn Experience with Unmatched Precision and Comfort Introducing the On The Fly Adjustment Link – a pioneering enhancement compatible with Sinn H Link Bracelets, including models 104, 103, and 556. This bespoke link is meticulously designed to revolutionize your watch-wearing...steel-reef.com
Jag hade deras easy link till Tudor. Väldigt bra kvalite. Ser fram emot den här
Det ser ut som att själva ”snabbförlängningen” gör ganska många mm i skillnad, eller ser jag fel? Typ som en extra länkbitOn The Fly Adjustment for the Sinn H-Link Bracelet: Registration Now Open
Elevate Your Sinn Experience with Unmatched Precision and Comfort Introducing the On The Fly Adjustment Link – a pioneering enhancement compatible with Sinn H Link Bracelets, including models 104, 103, and 556. This bespoke link is meticulously designed to revolutionize your watch-wearing...steel-reef.com
Jag hade deras easy link till Tudor. Väldigt bra kvalite. Ser fram emot den här
Förlängningen du får blir ju från centrum till centrum av stiftets resp positioner, alltså stiftet som låser speciallänkbiten i claspen. Vad kan det vara, kanske 4-5 mm? Så det är väl mindre än hälften av en länkbit skulle jag gissa.Det ser ut som att själva ”snabbförlängningen” gör ganska många mm i skillnad, eller ser jag fel? Typ som en extra länkbit
Heads up!
Denna skönheten kommer att läggas ut snart. Otroligt fin tavla! Men jag vill nog satsa på en dykare istället. Enda att anmärka några spår från bandbyten (svårt att få med på bild). Annars skicket är topp som det framgår på bilderna.
Fan, hade den haft sub-second eller en trevligt designad sekundvisare hade jag slagit till...Nu har pärlan lagts ut i annons så det är bara att slå till. Nr15/100
Avslutad - Sinn 556 California Sky LE
Hej, Säljer en dykare från Citizen och en flygare från Sinn. Båda klockorna är i super skick och kommer full set. För mer info läs nedan. •Mina omdömen från tidigare affärer: https://klocksnack.se/threads/lämna-gärna-ditt-omdöme-om-lauda-här.85013/ Hör gärna av er vid frågor. Tack KS för...klocksnack.se
Där sa du något! En 556 I no-date med subsekund... det hade varit en grym variant.Fan, hade den haft sub-second eller en trevligt designad sekundvisare hade jag slagit till...
Sa du heads-up? Ja tackJag känner mig lite gnällig idag. Fattar inte det här med ”heads-up”, ”den här kommer säljas” osv i tråden.
Har man något att sälja lägger man upp det på K&S. Alla som är intresserade läser igenom den ändå.
Jo, coolt som fan! Jag klarar personligen tyvärr inte av mekaniska klockor utan sekundvisare...Där sa du något! En 556 I no-date med subsekund... det hade varit en grym variant.
Jag känner mig lite gnällig idag. Fattar inte det här med ”heads-up”, ”den här kommer säljas” osv i tråden.
Har man något att sälja lägger man upp det på K&S. Alla som är intresserade läser igenom den ändå.
En klassisk 103a är ju inte fel. Bundeswehr hommage 155 är riktigt fin, även 158.Hej,
Försöker hitta lite i Sinndjungeln. Jag är ute efter en pilotmodell - finns en hel uppsjö. Går inte igång på 203. 556 känns för liten, prövade 856 som kändes rätt liten den också. Då återstår väl 836? Men den känns som om urtavlan blir rätt stor och tom på något sätt...
Vilka är de mest klassiska modellerna och vilka ska man gå på? Lite sugen på en svart UX också (helt annan stil). Men 36K - njaaaa....
Yes, men nu tänkte jag en vanlig och inte kronograf. Skulle sagt det. 103 annars väldigt bra.En klassisk 103a är ju inte fel. Bundeswehr hommage 155 är riktigt fin, även 158.
104a?Yes, men nu tänkte jag en vanlig och inte kronograf. Skulle sagt det. 103 annars väldigt bra.
Har aldrig gått igång på dem. Lite dykare med identitetskris på något sätt104a?
ingen klassisk flieger iofs
Hehe. Du har lyckats dissa två av mina favoriter (836 och 104) så jag passar på fråganHar aldrig gått igång på dem. Lite dykare med identitetskris på något sätt