Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Våfflor?Avancerad kökstjänst kräver bra ur.![]()
RullrånVåfflor?
Han är inte @Jamterik för intet, Jamtli nästa år och konkurrera med Connys rullrån, han börjar bli till årenRullrån
OT men såldes en G Werksfahrer på Uhrforum för 1000 euro. Den bumpades länge så priset blev onekligen bra.Tycker den här tavlan är så bra, borde verkligen göras igen.
![]()
Sinn 144 St Sa säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 31 814 SEK
Sinn 144 Annons: 31 814 SEK Sinn 144 St Sa, Referensnummer 144.066; Stål; Automatisk; Skick Nyskick & oanvänd; År 1989; Klocka med originalwww.chrono24.se
![]()
Tydligen var det här den första klockan H.S gjorde 1995 i det nya bolaget, han snodde väl med sig några gamla tavlor
![]()
Guinand gjorde LE 30+30 i höstas.
![]()
På tal om svårlästa pandor... Något off topic men ändå. Rhodiumpläterade visare mot vit tavla är snudd på omöjligt att läsa av i vissa vinklar, särskilt när det är mycket reflexer utomhus. Tänkte inte på den lilla detaljen innan detta köp.Tycker tavlan med en ljusare ringar är mer lättläst än rev panda.
På tal om svårlästa pandor... Något off topic men ändå. Rhodiumpläterade visare mot vit tavla är snudd på omöjligt att läsa av i vissa vinklar, särskilt när det är mycket reflexer utomhus. Tänkte inte på den lilla detaljen innan detta köp.
![]()
Hmmm en dold heads-up, sneaky! ;-)Dagensäven om jag tänker att den ska lämna så är den riktigt bra!
Köpte du den av @KlockTotte ?103 St med hesalit-glas fick haka på idag!
![]()
![]()
Stämmer bra!Köpte du den av @KlockTotte ?
Fan att man inte han före därStämmer bra!![]()
Tycker verkligen den är riktigt grym!Fan att man inte han före där, grymt kul för dig dock
Så bra klocka
![]()
Min fina 103a!! Gött.Stämmer bra!![]()
Jäklarns vad du kränger urMin fina 103a!! Gött.
flippmaster you know, sålt 2 edit 3st ur på 3 år. Köpt tillbaks 2 av samma variant inom 4 v efter försäljning, till ett högre pris än jag sålde för, jag är ett geni.....Jäklarns vad du kränger ur.
@seikosha jag förnimmer en stark köpsignal!flippmaster you know, sålt 2 edit 3st ur på 3 år. Köpt tillbaks 2 av samma variant inom 4 v efter försäljning, till ett högre pris än jag sålde för, jag är ett geni.....
![]()
Rullar UX idag…
Haha, bjussar på en till bild från idag då, för att den är så bra! Definitivt coolaste kronografen i mitt tycke!@seikosha jag förnimmer en stark köpsignal!![]()
Kan bara hålla med.Haha, bjussar på en till bild från idag då, för att den är så bra! Definitivt coolaste kronografen i mitt tycke!![]()
![]()