• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Jamterik

Guld
2-Faktor
Haha, bjussar på en till bild från idag då, för att den är så bra! Definitivt coolaste kronografen i mitt tycke! 😁
20231220_133546.jpg
Ersättaren hälsar.
 

Bilagor

  • 1000000319.jpg
    1000000319.jpg
    467.9 KB · Visningar: 4

Sennelier

Guld
2-Faktor
Kvälls klockan framme. Tror att detta var min andra Sinn. Egentligen tycker jag att 38mm är för litet, men den är fin!
1000000320.jpg
Den är mycket fin, men jag tycker också att den kunde få vara lite större. Hade den varit runtomkring 41 mm hade jag provköpt en. Samtidigt finns det många som uppskattar mindre klockor, så det är bra att Sinn gör kronografer även i mindre format.
 

Sennelier

Guld
2-Faktor
Fler scammers som härjar på K&S, nu med tvåfaktor aktiverat, så den säkerhetsdetaljen verkar inte fungera som tänkt. Trist utveckling. Hoppas modsen lyckas stävja detta i tid innan det spårar ur. Vet inte om jag skulle våga köpa en dyrare klocka på distans här på KS som det är nu. Eller är jag överdrivet nojig? Mina två senaste klockor har jag köpt på C24. Där är det visserligen dyrt, men det är åtminstone säkert för mig som köpare i och med att de håller kvar betalningen i två veckor eller tills jag godkänner köpet.
 

Dr. D

Pandion
2-Faktor
Fler scammers som härjar på K&S, nu med tvåfaktor aktiverat, så den säkerhetsdetaljen verkar inte fungera som tänkt. Trist utveckling. Hoppas modsen lyckas stävja detta i tid innan det spårar ur. Vet inte om jag skulle våga köpa en dyrare klocka på distans här på KS som det är nu. Eller är jag överdrivet nojig? Mina två senaste klockor har jag köpt på C24. Där är det visserligen dyrt, men det är åtminstone säkert för mig som köpare i och med att de håller kvar betalningen i två veckor eller tills jag godkänner köpet.
Skulle nog bara köpa från ngn jag haft kontakt med och som jag sett visa upp klockan i tråd. Som vanligt är det säljaren vi ska köpa.
 
Topp