• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

SpejsMan

Guld
Pledge Member
2-Faktor
Tog av klockan hemma då vinterbad med länk är vådligt kallt, men glömde packa med den.
Kommer känna mig mer naken efter badet än under... 🥺
1000025152.jpg
Gott nytt år!!
 

eigenvalue

Basic
2-Faktor
Jag är sugen på en oljefylld klocka 2024, känns tryggare när man går längs strandkanten :)

Ni som har bra koll här i tråden - Sinn UX är ett alternativ, finns det några andra (märken/modeller) som är värda att kolla efter?
 

ironcastle

Diamant
2-Faktor
Jag är sugen på en oljefylld klocka 2024, känns tryggare när man går längs strandkanten :)

Ni som har bra koll här i tråden - Sinn UX är ett alternativ, finns det några andra (märken/modeller) som är värda att kolla efter?
Det finns ingen mer som är på riktigt. Det finns ett märke från Italien som har nischat in sig på oljefyllda klockor, U-boat. Men de görs med medveten bubbla innanför glaset och har bara 100m vattenskydd. Vad är det?

Ta en närmare titt på tekniken som ligger bakom Sinn UX så förstår du varför vi som har en hyllar den.

Ska det va', så ska det va' på riktigt.
 

eigenvalue

Basic
2-Faktor
Det finns ingen mer som är på riktigt. Det finns ett märke från Italien som har nischat in sig på oljefyllda klockor, U-boat. Men de görs med medveten bubbla innanför glaset och har bara 100m vattenskydd. Vad är det?

Ta en närmare titt på tekniken som ligger bakom Sinn UX så förstår du varför vi som har en hyllar den.

Ska det va', så ska det va' på riktigt.

Sinn Ezm 2, otrolig klocka på bild och jag kommer äga en i framtiden 😉 olja + bättre boet 😉
Stort tack för svar - jakten kan börja!
 
Topp