Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du i Norrbotten kommer jag asap med en Sinn! Någon ordning får det vara!Tog av klockan hemma då vinterbad med länk är vådligt kallt, men glömde packa med den.
Kommer känna mig mer naken efter badet än under...
Gott nytt år!!
Nä, tyvärr tillbaka i GBG.Är du i Norrbotten kommer jag asap med en Sinn! Någon ordning får det vara!
Då finns hjälp 45 min österutNä, tyvärr tillbaka i GBG.
Men mycket trevligt erbjudande!
Såg ut som en riktigt fin nyårsbuffé!Då finns hjälp 45 min österut
Fem rättersSåg ut som en riktigt fin nyårsbuffé!
Skicka in den som årets klockbild. För att dra isär startfältet sas .Lillgrisen får bli årets nyårsklocka.
Aningen merMer skärpa i den bilden.
Aningen mer.Mer skärpa i den bilden.
Vore ju asbra, så röstar hela tråden på den! go @Jamterik go!Skicka in den som årets klockbild. För att dra isär startfältet sas .
Korta svaret: NejJag är sugen på en oljefylld klocka 2024, känns tryggare när man går längs strandkanten
Ni som har bra koll här i tråden - Sinn UX är ett alternativ, finns det några andra (märken/modeller) som är värda att kolla efter?
Haha, lite de jag hade på kännKorta svaret: Nej
Mina topp 3 ljud:Känslan av ett 7750 verk är magisk, snurrar på så att det känns i hela vristen. Me like!
Sämre skit kan man bära! Snyggt!OT:
A bro don't leave a bro hangin'
Fick låna en klocka av värden!
Tack!Sämre skit kan man bära! Snyggt!
Bra kompisOT:
A bro don't leave a bro hangin'
Fick låna en klocka av värden!
Det finns ingen mer som är på riktigt. Det finns ett märke från Italien som har nischat in sig på oljefyllda klockor, U-boat. Men de görs med medveten bubbla innanför glaset och har bara 100m vattenskydd. Vad är det?Jag är sugen på en oljefylld klocka 2024, känns tryggare när man går längs strandkanten
Ni som har bra koll här i tråden - Sinn UX är ett alternativ, finns det några andra (märken/modeller) som är värda att kolla efter?
Du har den ganska nya T50 att kika på också. Frän men lite dyrareJag är sugen på en oljefylld klocka 2024, känns tryggare när man går längs strandkanten
Sinn Ezm 2, otrolig klocka på bild och jag kommer äga en i framtiden olja + bättre boetJag är sugen på en oljefylld klocka 2024, känns tryggare när man går längs strandkanten
Men T50 är gasfylld och inte oljefylld väl?Du har den ganska nya T50 att kika på också. Frän men lite dyrare
Det finns ingen mer som är på riktigt. Det finns ett märke från Italien som har nischat in sig på oljefyllda klockor, U-boat. Men de görs med medveten bubbla innanför glaset och har bara 100m vattenskydd. Vad är det?
Ta en närmare titt på tekniken som ligger bakom Sinn UX så förstår du varför vi som har en hyllar den.
Ska det va', så ska det va' på riktigt.
Stort tack för svar - jakten kan börja!Sinn Ezm 2, otrolig klocka på bild och jag kommer äga en i framtiden olja + bättre boet