• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

R.Capac

Guld
2-Faktor
Bilen säger -36 och då stannar vi båda hemma. EZM 13.1 är ett måste idag då den är testad och bedöms funktionssäker mellan -45 och +80, allt annat känns osäkert.

20240104_100049.jpg


Edit: Skarpare bild :)
 
Senast ändrad:

Dr. D

Pandion
2-Faktor
Förmodligen, har ”bara” 32 grader här just nu😜

Skitnöjd med isofrane, perfekt på en sån här resa när armarna sväller och minskar om vartannat! Passar klockan perfekt, föredrar det helt klart framför länken!
Är nog bättre än länk där du är, med tanke på salthalten och fin sand.
Inte för att jag har ngn erfarenhet av att dyka men kom ihåg att kolla bandstiften så de inte rostat.
 
Senast ändrad:

Limeee

Diamant
Friends Of KS
2-Faktor
Salthalten och fin sand där du är, är nog länk inte att rekommendera.
Inte för att jag har ngn erfarenhet av att dyka men kom ihåg att kolla bandstiften så de inte rostat.
Sant, den hade nog sett allt annat än trevlig ut efter den här resan! Bra tips, ska göras inför dykäventyren nästa vecka😎
 

Watchie

Diamant
2-Faktor
Inte allt för långt ifrån då vi är på Cebu nu! Såg att det ligger nära Camiguin också som vi var sugna på, tyvärr hinner man inte med allt, för många fina ställen att hinna med😁
Spar till Nästa sväng, efter jag flyttat tillbaks, får du gratisboende 😉. Camiguin o Bohol är mina favvos, ej för mkt turister, lite lugnare, Bohol börjar dock bli ” mini Boracay”
 
Topp