• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Laddsladd

Guld
2-Faktor
Den här killen säljer en 556ib från december iår för 13.000. typ 6.000 under list efter mindre än en månads användning. Kanske för "bra" för att vara sant🤔

Kostar 17 med f-länk. Tror den kostade 16 bara för några månader sedan. Inte så farligt tapp på ett litet märke
 

Laddsladd

Guld
2-Faktor
Det följer med halvlänkar, så det brukar inte vara några problem att få till en bra passform för mig iallafall. Jag är ett mycket stort fan av Sinns f-länk. Riktigt snygg, följsam och stabil. Samt tjock och go med ett bra fjärilslås, what's not to like? Skulle vilja påstå att det är svårt att hitta en bättre f-länk utan att betala många gånger pengarna.
Håller med om att länken är gedigen och välgjord, inget tal om saken. Bara passform som är utmaningen
 

Nissenutz

Pandion
2-Faktor
Angående finelänk och passform. Lösningen är att ha 3 halvlänkar, då kan man lösa problemet med att hamna mellan två storlekar. Jag gjorde själv så. Finelänken vinner bekvämlighet över H länk

 

Jamterik

Guld
2-Faktor
Angående finelänk och passform. Lösningen är att ha 3 halvlänkar, då kan man lösa problemet med att hamna mellan två storlekar. Jag gjorde själv så. Finelänken vinner bekvämlighet över H länk

Vi kan vara överens om att vi inte är överens.😏
 

Rossi

Silver
2-Faktor
Fn det är ju mitt andra ” hemland” 😊, vi flyttar tillbaks dit om ngt år, var är du ? Du får åka till Mindanao o kolla upp vårt husbygge, så det ej fuskas 😅
Mitt med. Bor i Greenhills Manila. 😄 Har typ spenderat några år på EDSA. 😆
Screenshot_2023-12-30-09-28-36-305_com.google.android.apps.photos.jpg
 
Senast ändrad:
Topp